Perazzi Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvor er det best å sitte i Oslo Spektrum? --> Se link: http://www.oslospektrum.no/getfile.php/527...r2b_600x404.jpg Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Der det er dyrest. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Korrekt. Der det er dyrest, samt på en av de fremste radene. Det er relativt kjipt å sitte på bakerste rad, slik jeg har gjort en gang. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Ja, dyrest er jo så klart best Håper jo på en plass mellom 107 - 110 et sted. Til Hewitt: Tenker du da på plassene mellom 208 til 211? Hvorfor er det kjipt, langt frem til scenen? Har aldri vært i spektrum på konsert, så jeg er litt noob Endret 2. september 2007 av iggipop Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvem i alle dager sitter på konsert! Midten, helt fremst er vel best? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Jeg ville heller ikke sittet på en konsert. Med mindre det er en god grunn til å sitte så skal man stå helt foran. Endret 2. september 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvis du er opptatt av lyden tar du gjerne sitteplass i midten i spektrum. Det blir villt bra lyd der, men enig. Skaper bedre stemning hvis du står helt først Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja, dyrest er jo så klart best Håper jo på en plass mellom 107 - 110 et sted. Til Hewitt: Tenker du da på plassene mellom 208 til 211? Hvorfor er det kjipt, langt frem til scenen? Har aldri vært i spektrum på konsert, så jeg er litt noob 9414096[/snapback] Ja, da blir du sittende så langt bak i lokalet som det er mulig (hvis du havner på siste rekke) og det er veldig langt frem til scenen da. Det er ikke så ille at det ødelegger hele konserten, men det er litt småkjipt å sitte så langt unna. Og kjøp for all del ståplasser med mindre du har en godkjent grunn til å sitte, det er en stor forskjell på konsertopplevelsen. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Er det mulig å komme seg ned fra sitteavdelingen og til gulvet på noen måte? Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det er nok mulig ja, men ikkje på reglementerte måtar. Du kan nok prøve å hoppe over gjerdet og forsvinne i folkemengden... Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Helt klart, fremst midt foran scenen er den beste konsertopplevelsen! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Samma hvilken sitteplass som er best. Man sitter ikke på en konsert UANSETT HVA! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Samma hvilken sitteplass som er best. Man sitter ikke på en konsert UANSETT HVA! Jo, det kan man fint gjøre Beste plassen vil jeg tro er bak der lydteknikeren sitter, noe jeg ikke husker hvor er i Spektrum, men mener det er "midt i". 1 Lenke til kommentar
veropero Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er det 18årsgrense for å stå på konserter i Oslo Spektrum? Skal på Rihannakonsert 30. oktober, og har hørt rykter om at det er det. Men vet at det ikke har vært 18årsgrense på mange andre konserter der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hvis du er opptatt av lyden tar du gjerne sitteplass i midten i spektrum. Det blir villt bra lyd der, men enig. Skaper bedre stemning hvis du står helt først Har vært på konsert i Spektrum 10 ganger. Har sittet på midten, nesten bakerst, på rad 1 helt foran, og stått på diverse plasser rundt om kring på gulvet. Lyden har variert fra bedriten til middelmådig til grei. Har enda til gode å oppleve "vilt bra" lyd i Spektrum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvor man bør sitte under konserten i Spektrum kommer jo også an på artisten... Jeg skal dit nå, om snaut to uker, og jeg ville aldri ha satt meg helt framme... Jean Michel Jarre, som jeg skal, atter en gang, få oppleve live, har jo med seg et heidundrende laser, lys og ellers visuellt show med seg som jeg ikke ville gått glipp av for alt i verden når jeg først skal se ham. Jeg passer på å sitte ganske langt oppe og bak hver gang jeg er på konsert med ham, og det har jo blitt noen ganger nå.... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Samma hvilken sitteplass som er best. Man sitter ikke på en konsert UANSETT HVA! Jo, det kan man fint gjøre Beste plassen vil jeg tro er bak der lydteknikeren sitter, noe jeg ikke husker hvor er i Spektrum, men mener det er "midt i". Lydmann er alltid midt på 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå