kpsoppen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 hvordan lager jeg skins til winampen min? Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Henger meg på denne! For det har jeg lurt på og Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg aner ikke selv :O men tror det stod noe om det på winamp sin hjemmeside. Men virket som man trengte litt kompetanse for å gjøre det... Hadde i hvertfall med noe coding og slikt å gjøre. Lenke til kommentar
kpsoppen Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Jeg aner ikke selv :O men tror det stod noe om det på winamp sin hjemmeside. Men virket som man trengte litt kompetanse for å gjøre det... Hadde i hvertfall med noe coding og slikt å gjøre. 9413749[/snapback] ok. men hadde vært fint å få vite det forde Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det spørs om du skal lage et Modern eller classic skin, Classic er enkelt og man trenger bare lage "noen" .bmp'r. Modern skins krever koding. Google vet mer, hjelper kanskje å se hva andre har gjort også ^^ Winamp har selv tutorials på de: http://www.winamp.com/development/skins-modern http://www.winamp.com/development/skins-classic Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kall meg dum, men den guiden til Classic Skins skjønte jeg ingenting av.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Man kan og bare bruke programmer slik som SkinAmp til å lage "Classic" skins. Finnes flere lignende programmer ute på nettet. Modern skins har jeg ikke anelse på.. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen som vet om noe ala SkinAmp til moderne skins? Lenke til kommentar
kpsoppen Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 tusentakk for all hjelpen. men hadde vært filt å funne et modern skinamp program også Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 SkinnerToo Google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå