Gå til innhold

NYbegynner søker hjelp

Tillik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er serien med desktop prosessorene til Intel. Den bestod/består (tror ikke noen produseres lenger) av:

Pentium

Pentium MMX

Pentium II (P2)

Pentium III (P3)

Pentium IV (P4)

Pentium D

Tror jeg har tatt med alle nå (gjerne korriger meg om jeg har glemt noen). Hvis du trenger å vite noe mer, bør du nok utdype spørsmålet litt....

Intel Pentium er et merke som er best til vanlig pc bruk. Mens AMD har lett for å være varmere, men yte bedre til f.eks spill. :)

Dette stemmer ikke. Hverken de nyeste Intel ellet AMD har varmeproblemer. Og de nye Core prosessorene til Intel yter gjenomsnittlig bedre en AMD sine.

Asmodae, du glemte Pentium Pro.

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Intel Pentium er et merke som er best til vanlig pc bruk. Mens AMD har lett for å være varmere, men yte bedre til f.eks spill. :)

Dette stemmer ikke. Hverken de nyeste Intel ellet AMD har varmeproblemer. Og de nye Core prosessorene til Intel yter gjenomsnittlig bedre en AMD sine.

Asmodae, du glemte Pentium Pro.

9414183[/snapback]

Da beklager jeg ;) Gammel viten, så det kan nok stemme begge har utviklet seg litt :p

Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...