Gå til innhold

NYbegynner søker hjelp

Tillik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Intel Pentium er bare navnet/merket, slik som AMD prossesorer osv.

Intel Pentium er et merke som er best til vanlig pc bruk. Mens AMD har lett for å være varmere, men yte bedre til f.eks spill. :)

Edit: Hvis jeg tar feil så må dere gjerne rette på meg :)

Endret av AAsaboy
Lenke til kommentar

Det er serien med desktop prosessorene til Intel. Den bestod/består (tror ikke noen produseres lenger) av:

Pentium

Pentium MMX

Pentium II (P2)

Pentium III (P3)

Pentium IV (P4)

Pentium D

Tror jeg har tatt med alle nå (gjerne korriger meg om jeg har glemt noen). Hvis du trenger å vite noe mer, bør du nok utdype spørsmålet litt....

Lenke til kommentar
Intel Pentium er et merke som er best til vanlig pc bruk. Mens AMD har lett for å være varmere, men yte bedre til f.eks spill. :)

Dette stemmer ikke. Hverken de nyeste Intel ellet AMD har varmeproblemer. Og de nye Core prosessorene til Intel yter gjenomsnittlig bedre en AMD sine.

Asmodae, du glemte Pentium Pro.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Dette stemmer ikke. Hverken de nyeste Intel ellet AMD har varmeproblemer. Og de nye Core prosessorene til Intel yter gjenomsnittlig bedre en AMD sine.

Asmodae, du glemte Pentium Pro.

9414183[/snapback]

Da beklager jeg ;) Gammel viten, så det kan nok stemme begge har utviklet seg litt :p

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...