jin_kazama Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hei! Jeg har 2 sattelitter med 1 sub, og idag fikk jeg gave av et par venner, 2 sattelitter til med 1 sub. jeg bruker de nye nå, men jeg vil koble alle sammen går det ann? og hvordan gjør jeg det. Lenke til kommentar
striky Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 om du vil bruke begge anleggene til å spille av samme lyd trenger du en splitter som deler opp lydkilden. Antar at du mener fra pc/lydkort, da trenger du en minijack-splitter. Om du har et lydkort med front og rear kan du koble det ene som front og det andre som rear, og dermed få "surround" i spill f.eks. Lenke til kommentar
jin_kazama Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 om du vil bruke begge anleggene til å spille av samme lyd trenger du en splitter som deler opp lydkilden.Antar at du mener fra pc/lydkort, da trenger du en minijack-splitter. Om du har et lydkort med front og rear kan du koble det ene som front og det andre som rear, og dermed få "surround" i spill f.eks. Takker striky, sa stikker jeg bare og kjøper meg en imorra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå