Konamixx Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hva koster det i frakt fra VGP? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Spill koster ca $6-8 dollar, husker ikke nøyaktig i farten. Konsoller blir sendt med DHL og koster en del mer. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Vil de skriver 20$ på pakka hvis jeg bestiller nintendo DS derfra også ? ds`en koster 775kr bare... og må man bestille et og et spill, eller kan jeg kjøpe 2 NDS spill på en gang ? Lenke til kommentar
PsychoNinjaKen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Under Comments skrev jeg: "Please send as gift with value under $20", så da sniker jeg vel mest sannsynlig unna tollen! <{POST_SNAPBACK}> Du trenger ikke gjøre det, de skriver det automatisk uansett hvor mye verdien er på pakka Nei de gjør ikke det det er bare dritt med hele videogamesplus.ca siden min pakke ble stanset av tollen!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nei de gjør ikke det det er bare dritt med hele videogamesplus.ca siden min pakke ble stanset av tollen!!!!!!!!! Kan du slappe av litt? Herregud, først bumper du en tråd som er over 1 år gammel, så klager du på det dem skriver ikke stemmer. I 2007 så var det faktisk sånn at VGP slapp unna tollen. Følg med litt du bedre du!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå