Nitrius Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Bestilte nettopp warhawk bundle fra denne siden. Mine spørsmål lyder som følger, vil jeg slippe tollen? har hørt at de skriver på en pris slik at jeg slipper unna tollen? Vil spillet fungere på PS3en min? mener å ha hørt det er sonefritt? Hvor lang tid vil det ta? vil jeg ha spillet før fredagen?(din erfaring) Vil spillet havne på postkontoret mitt eller i postkassen? Håper på svar. Takk på forhånd! Endret 2. september 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Bestilte nettopp warhawk bundle fra denne siden.Mine spørsmål lyder som følger, vil jeg slippe tollen? har hørt at de skriver på en pris slik at jeg slipper unna tollen? Mest sannsynlig ja. Jeg har unngått dette på alle mine bestillinger. Vil spillet fungere på PS3en min? mener å ha hørt det er sonefritt? Ja. Hvor lang tid vil det ta? vil jeg ha spillet før fredagen?(din erfaring) Ja. Vil spillet havne på postkontoret mitt eller i postkassen? Vil anta det havner i postkassa di om ikke selve spillboksen er mega-svær. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Pakken jeg bestilte så fulgte det også med et bluetooth headset(warhawk bundel) laderen til dette headsettet vill vel følge amerikanske standar? så jeg vil trenge en adapter regner jeg med? Headsetet er av typen: Jabra BT125. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Bestilte netopp 3spill derfra... Gleder meg! Fikk 3nye spill for 1100kr inkl porto.. Det kaller jeg et røverkjøp! Under Comments skrev jeg: "Please send as gift with value under $20", så da sniker jeg vel mest sannsynlig unna tollen! Endret 3. september 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Under Comments skrev jeg: "Please send as gift with value under $20", så da sniker jeg vel mest sannsynlig unna tollen! 9422471[/snapback] Du trenger ikke gjøre det, de skriver det automatisk uansett hvor mye verdien er på pakka Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Da fikk pakken min statusen "shipped" er det noe sjans for at jeg har spillet før uken er over tror dere? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Pakken jeg bestilte så fulgte det også med et bluetooth headset(warhawk bundel) laderen til dette headsettet vill vel følge amerikanske standar? så jeg vil trenge en adapter regner jeg med? 9417763[/snapback] Det følger med en micro-USB kabel som du lader den med. Denne kan brukes på alle PS3er. Da fikk pakken min statusen "shipped" er det noe sjans for at jeg har spillet før uken er over tror dere? 9428293[/snapback] Mitt spill ble sendt forrige tirsdag tror jeg og da lå det i postkassa på lørdag. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Noen som vet hva slags levering selskap vgp tar ibruk her i Norge? Pakken ble sendt på tirsdag og har enda ikke dukket opp her, har håpet om at det enten dukker opp idag eller imorgen, men er ikke verdens undergang om den ikke gjør det. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Antar det ble sendt med DHL. Du skal i så fall ha fått et sporingsnummer i en mail fra VGP. Sjekk spam-innboksen din om nødvendig, eventuelt send en mail til VGP og spør etter dette. Har du sporingsnummer kan du gå inn på dhl.no og sjekke hvor pakken din er. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Har ikke fått det... er vel lite vits å spørre etter sporing nummer nå uansett er jo helg.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Har ikke fått det... er vel lite vits å spørre etter sporing nummer nå uansett er jo helg.. 9454742[/snapback] Den kommer rett i postkassten din, via Posten Norge AS Skal opp i konsoll størrelse før noe blir sendt med DHL Jeg bruker en tommel regel på at det tar 1 uke med levering, kan sef. gå fortere eller tregere Men har sett et mønster med 1 ukes levering fra diverse butikker i utlandet Endret 9. september 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Ser jeg pakken iløpet av morgendagen kanskje da, håper jeg Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 I dag fikk jeg Singstar POP fra Videogamesplus som ble sendt Torsdag Men messenger LIVE Kit som ble sendt tirsdag har IKKE ankommet Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Warhawk har ikke dukket opp her enda heller, da håper jeg det kommer imorgen. Begynner å bli litt utålmodig Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Kom ikke messenger LIVE Kit i dag heller Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Samme her, ikke noe warhawk så langt. Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Vanligvis når jeg har bestilt varer derifra har det tatt 5-7 arbeidsdager før det ligger i postkassa. Bestilte et spill derifra i sommer, og da tok det hele tre uker før jeg fikk spillet. Mistenker dog at det våre alles kjære Posten Norge AS som valgte å ta seg god tid ( ikke første gang at det har skjedd ) Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Singstar POP som kom i en relativt liten "pakke" , tok bare 4 dager Virker som det ikke skal mye opp i størrelse før det tar noen dager ekstra, men alt er nok realativt Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 I dag kom den Enorm boble konvolutt...... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Samme her, endelig var spillet mitt her =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå