samebob Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen som vet hvor jeg kan skaffe noe slikt? Har ikke alarmklokke å må på skolen imorra:P Har søkt litt på google men finner ikke noe Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hm, mobil? Alarm på pcn krever at du har den på da. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 nettopp flyttet på hybel å glemte laderen hjemme Jaja dataen står på uansett den Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Hm, tenkte jeg skulle prøve meg på et lite goolge søk da. alarm clock er det hemmelige passordet OJ! "Free alarm clock software for your computer; wake up relaxed and on time!" edit Btw nice name and post-cunt ^^ Endret 2. september 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
samebob Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Takk for hjelpen Og WOW! for noen sammentreff Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Ja, for et samentreff! Litt kjedelig å måte installere alle programmene jeg finner. Ingen som har et program de bruker og er fornøyd med? Har lyst til å våkne opp til musikk fra lokalradioen eller noe skikkelig "heavy" musikk! Endret 2. september 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Artikkel av god gammel årgang som funker like bra enda: http://www.hardware.no/guider/programvare/...e_i_windows/339 Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg brukte denne ->Denne<- Funket bra Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ozelot: finn en webradio, last ned m3u filen/playlist filen. Start en planlagt oppgave via kontrollpanel på den filen og der har du en alarmklokke. Lenke til kommentar
gasolina Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg har Citrus Alarm Clock. Med den kan man sette på så mange alarmer man vil, velge hvilke dager klokken skal ringe (man-fre for eksempel) og alarmene henter man fra spillelista på PC'en:) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 http://www.portapulse.com/dill/teh_wub_clock-v110.zip Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Den beste mp3-klokka som faktisk er laget, uten noe ekstra crap er "Easy mp3 alarm clock" - Url og sånt har jeg ikke, for dette er en jålette bærbar. Lenke til kommentar
pjott Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 http://www.portapulse.com/dill/teh_wub_clock-v110.zip Haha! Sick! Flott å vite at programmene jeg lager blir "spredd" litt rundt ;P Teh WUB-Clock ja Holder på å embedde MP3 muligheter og flere funksjoner i dette øyeblikk, so... Stay tuned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå