t0ffemannen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Vis jeg ringer ut til noen , noen ringer til meg eller tapt anrop f eks så kommer det ikke i anropslisten. Aldri hatt dette problemet med noen av mine 3 Sony Ericsson telefoner. Er dette ett problem fra operatørens side eller fra Sony Ericssons side ? Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Vis jeg ringer ut til noen , noen ringer til meg eller tapt anrop f eks så kommer det ikke i anropslisten. Aldri hatt dette problemet med noen av mine 3 Sony Ericsson telefoner. Er dette ett problem fra operatørens side eller fra Sony Ericssons side ? 9413493[/snapback] Gå inn i anropslisten og slett alle anrop som ligger der / nullstill den på en eller annen måte via menyen. Etter det fungerer den fint igjen. Pleier å skje en gang i halvåret med mine SE-telefoner, men bare å tømme listen så blir den bra igjen. Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Takk for hjelpen. Dette fikset problemet. Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Takk zegenie - har sett det samme problemet hos et par kunder, og hvis det er så lett å fikse det er det mange som blir glad Har aldri skjedd med mine SE mobiler dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå