Gå til innhold

AC Milan tråden


Luis_Garcia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Går dårlig nå da.... Men håper på en 3.-4. plass, så det blir CL til neste år!

 

Trur AC Milan kan vinne mye i år. De har jo tatt både supercupen og VM for klubblag, og selv om ligatittelen er litt langt å håpe på, kan både Coppa Nazionale og CL bli vår!!!

 

Herlig å se Pato i aksjon mot Genoa i tillegg, her har vi en framtidig superstjerne :D :D

 

PS: Jeg har anskaffet originaldrakta til Milan, men vet ikke hvilket trykk jeg skal ha på? Noen tips? :D

Lenke til kommentar

Hadde jeg skullt trykkt navn på drakta ville jeg valgt Gattuso eller Oddo. Gattuso er jo bare rå, brenner for klubben og jobber steinhardt! Oddo, en litt yngre utgave av Cafu som er sterk offensivt og defensivt. Har ikke sett så altfor mye av Milan i det siste, men har likt det jeg har sett av Oddo i CL i år og ifjor.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Jeg tenkte jeg skulle lage en Milan-tråd før jeg fant denne. Får blåse litt liv her igjen. Vi vant 3-1 borte mot Heerenveen i UEFA-cupen i går. Både Grindheim og Elyounoussi la Gattuso i bakken i løpet av det første kvarteret.

 

Målscorere: selvmål (19), Gattuso (23), Inzaghi (69)

Lenke til kommentar

Beckham på lån

 

Vi skal låne Beckham i tre måneder nå. Ancelotti vil gjerne ha han permanent.

 

Men på en pressekonferanse i dag åpnet Milan-trener Ancelotti for å gjøre overgangen permanent. På spørsmål fra salen om han gjerne vil beholde Beckham ut over de tre forespeilede månedene, svarte han ifølge fifa.com «ja, så klart».

 

Jeg kommer til å bumpe denne tråden om jeg så er den eneste Milan-supporteren her inne :p

Lenke til kommentar

Beckham enig med Milan om låneavtale

 

Beckham er nå kommet til enighet med Milan om en låneavtale. Han flytter til Milano 20. desember og avtalen trer i kraft 7. januar. Den virkelige godnyheten er at det ikke er satt av en tidsperiode på hvor lenge avtalen skal vare. - David kan bli så lenge som han ønsker, men jeg tror han har forpliktelser i Los Angeles Galaxy som gjør at han må returnere etter et par måneder, sier AC Milan-talsmann Umberto Gandini.

 

Kan også nevne at vi vant 2-1 over Siena på onsdag. Neste kamp er hjemme mot Napoli. En kamp som kan bli veldig spennende siden Napoli ligger på andreplass ett poeng over oss og med samme målforskjell. Kan bli en av nøkkelkampene i år.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...