Luis_Garcia Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 De regjerende CL mesterne går inn i en spennede sesong. De tok årets første trofe mot Sevilla i super cup finalen. Laget har et spennede talent i Alexandre Pato. Hvilken plass kommer Milan på i Serie A? Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Milan håper jeg kommer på 2, men tror 3. Ronaldo blir toppscorer Kaka og Pirlo de med flest assis Håper bare at Gourcuff og Pato får spille tid... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 jeg trur milan vinner serie A i år jeg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg håper og trur at Milan vinner Serie A og CL Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bra tråd. Ronaldo har nå etter sitt Milan-opphold gått ned 5 kg. Det sies at Ronaldo hadde dårlig stoffskifte i Real Madrid og derfor ble han tjukk (og forble tjukk) pga. dette. Dette viser at treningsapparet hos Milan er glimrende. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Kaka tjener mest i Serie A Ronaldo- Dopet? Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det blir herlig å se gutta i aksjon mot Siena på lørdag. Kan nesten ikke vente. Det blir også Milan - Benfica DIREKTE på SportN tirsdag 20:45 Milan tar hjem serien i år og de vinner VM for klubblag! Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Går dårlig nå da.... Men håper på en 3.-4. plass, så det blir CL til neste år! Trur AC Milan kan vinne mye i år. De har jo tatt både supercupen og VM for klubblag, og selv om ligatittelen er litt langt å håpe på, kan både Coppa Nazionale og CL bli vår!!! Herlig å se Pato i aksjon mot Genoa i tillegg, her har vi en framtidig superstjerne :D PS: Jeg har anskaffet originaldrakta til Milan, men vet ikke hvilket trykk jeg skal ha på? Noen tips? Lenke til kommentar
hds Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hadde jeg skullt trykkt navn på drakta ville jeg valgt Gattuso eller Oddo. Gattuso er jo bare rå, brenner for klubben og jobber steinhardt! Oddo, en litt yngre utgave av Cafu som er sterk offensivt og defensivt. Har ikke sett så altfor mye av Milan i det siste, men har likt det jeg har sett av Oddo i CL i år og ifjor. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vet dere noe om det er lett å få billetter på kampdager til Fiorentinas hjemmekamper? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg tenkte jeg skulle lage en Milan-tråd før jeg fant denne. Får blåse litt liv her igjen. Vi vant 3-1 borte mot Heerenveen i UEFA-cupen i går. Både Grindheim og Elyounoussi la Gattuso i bakken i løpet av det første kvarteret. Målscorere: selvmål (19), Gattuso (23), Inzaghi (69) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Beckham på lån Vi skal låne Beckham i tre måneder nå. Ancelotti vil gjerne ha han permanent. Men på en pressekonferanse i dag åpnet Milan-trener Ancelotti for å gjøre overgangen permanent. På spørsmål fra salen om han gjerne vil beholde Beckham ut over de tre forespeilede månedene, svarte han ifølge fifa.com «ja, så klart». Jeg kommer til å bumpe denne tråden om jeg så er den eneste Milan-supporteren her inne Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Beckham enig med Milan om låneavtale Beckham er nå kommet til enighet med Milan om en låneavtale. Han flytter til Milano 20. desember og avtalen trer i kraft 7. januar. Den virkelige godnyheten er at det ikke er satt av en tidsperiode på hvor lenge avtalen skal vare. - David kan bli så lenge som han ønsker, men jeg tror han har forpliktelser i Los Angeles Galaxy som gjør at han må returnere etter et par måneder, sier AC Milan-talsmann Umberto Gandini. Kan også nevne at vi vant 2-1 over Siena på onsdag. Neste kamp er hjemme mot Napoli. En kamp som kan bli veldig spennende siden Napoli ligger på andreplass ett poeng over oss og med samme målforskjell. Kan bli en av nøkkelkampene i år. Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Må få liv i denne tråden igjen! Pato er er form, lekkert mål mot Fiorentina! Denne gutten har en stor framtid foran seg på San Siro. Synd med 1-1 mot Genoa i går, greit å se at Beckham begynner å komme i form igjen. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ikke så mange AC Milan fans på diskusjon.no ser jeg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Er ikke så mange her, nei. Men noen er det jo. Får dra igang denne igjen. Synd vi ble rundpult av Inter i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Tror nok at dere skal slite uten Kaka. Tviler på at det blir noe triumf i ligaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå