Sultana007 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Hei Lurte på om det er mulig å Bytte prosessor til bærbar?? Har en som heter Intel sempron mobile 1,73 ghz prosessor og vil gjerne bytte til en bra en til å spille med Har hørt at det ikke er mulig å bytte siden det er "limtfast" eller er det mulig å bytte prosessor ?? Har en Zepto 6515W Endret 2. september 2007 av Sultana007 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvis du får tak i en prosessor med samme sokkel er det nok mulig å bytte den. Men du må sikkert demontere mye på datamaskinen (garantien forsvinner øyeblikkelig), og en ikke-mobile-prosessor vil mest sannsynlig bli for varm for den spinkle kjøleløsningen som finnes inni små bærbare maskiner. Og er du sikker på at det er prosessoren som gjør den treig i spill? Det kan godt være skjermkortet eller mengden RAM. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Har en som heter Intel sempron mobile 1,73 ghz prosessor Tja? Vil du ta en titt på CPUèn en gang til? Tror ikke infoen stemmer helt, ser du.... Endret 2. september 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg mener noen maskiner har CPUen loddet fast. Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Hvis du får tak i en prosessor med samme sokkel er det nok mulig å bytte den. Men du må sikkert demontere mye på datamaskinen (garantien forsvinner øyeblikkelig), og en ikke-mobile-prosessor vil mest sannsynlig bli for varm for den spinkle kjøleløsningen som finnes inni små bærbare maskiner.Og er du sikker på at det er prosessoren som gjør den treig i spill? Det kan godt være skjermkortet eller mengden RAM. 9413844[/snapback] Har en som heter Intel sempron mobile 1,73 ghz prosessor Tja? Vil du ta en titt på CPUèn en gang til? Tror ikke infoen stemmer helt, ser du.... 9413882[/snapback] samme Sokkel ?? hva vil det si ? Har en Geforce 6600 go Ikke alt det blit treig eller no men vil spille de nye spillene som er ute nå mhm, jo det stemmer det jeg har skrevet Det er en Intel sempron mobile 1,73 ghz prosessor (eller er det jeg som dummer meg ut nå ) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Hvis du vil spille de aller nyeste spillene trenger du en stasjonaer. edit; med unntak av Transformers. Men det er jo ikke _helt_ nytt. =/ Endret 2. september 2007 av Ståle Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hehe, AMD lager Sempron cpu'er Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 mhm, jo det stemmer det jeg har skrevetDet er en Intel sempron mobile 1,73 ghz prosessor (eller er det jeg som dummer meg ut nå ) 9414055[/snapback] Enten:AMD Sempron Mobile eller Intel Pentium (4) Mobile Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) unnskyld det er Intel pentium M 740 prosessor 1,73 ghz Lurer på hvordan jeg klarte å komme med navne sempron .. Endret 2. september 2007 av Sultana007 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Den burde duge helt greit til spill. Det beste du kan dytte inni der er en Pentium M 780 2,2GHz. Det blir litt ytelsesøkning, men ikke store greiene. I tillegg koster den relativt mye (hvis du i det hele tatt får tak i den). Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 OBS! Selger kun til bedrifter/offentlig sektor nesten like dyrt som a kjope ny PC jo. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvor mye minne har du i PCen din? Når det gjelder spill er det vel så viktig med tilstrekkelig minne og et godt skjermkort, som å ha den aller raskeste CPU'en. Skjermkortet er det som regel verre å få gjort noe med på en bærbar. Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 har 2 gb minne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå