Ayotte79 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) [email protected] Det var det jeg lurte på ja... Jeg har gått i anskaffelse av en helt ny og flott tromme pedal, en stor og fin DW9000!! Joda, en drøm. Problemet er at den forrige trommepedalen hadde glatt helstøtte, mens den nye har taggete helstøtte. Ettersom jeg alltid har spilt i sokkelesten kom problemet med sår hel først etter innkjøpet av den nye flotte pedalen med TAGGET helstøtte.. Vel, jeg trenger uansett nå et par nye tromme sko og søker etter erfaringer fra trommiser som har brukt sko, og som vet hva man bør kjøpe, og klart alle andre med sko erfaring. mvh vel...meg. Endret 2. september 2007 av Ayotte79 Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 [email protected] Det var det jeg lurte på ja... Jeg har gått i anskaffelse av en helt ny og flott tromme pedal, en stor og fin DW9000!! Joda, en drøm. Problemet er at den forrige trommepedalen hadde glatt helstøtte, mens den nye har taggete helstøtte. Ettersom jeg alltid har spilt i sokkelesten kom problemet med sår hel først etter innkjøpet av den nye flotte pedalen med TAGGET helstøtte.. Vel, jeg trenger uansett nå et par nye tromme sko og søker etter erfaringer fra trommiser som har brukt sko, og som vet hva man bør kjøpe, og klart alle andre med sko erfaring. mvh vel...meg. 9413381[/snapback] Du kan vel bruke hva som helst, bare du holder deg unna vinterstøvlene liksom... sånne egne trommesko er no skikkelig jåleri spør du meg Lenke til kommentar
Ayotte79 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) ja det kan du si, men tenker at siden jeg har spilt i sokkelesten i noen år, at det ville vært best å spille med litt tynnere såle for ikke å miste helt grepet.. det er nok litt jålete å bruke tromme sko kanskje, men funker det så funker det spør du meg. Endret 3. september 2007 av Ayotte79 Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Poenget mitt er bare at det ikke trenger å stå Vic Firth på skoa for at de skal være bra å spille trommer i. Finnes masse sko som ikke koster så mye som fremdeles er lette og har tynne såler Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 da vet jeg at man må ha trommesko og gett.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå