Gå til innhold

Tromme sko hjelp

Ayotte79

Anbefalte innlegg

[email protected]

Det var det jeg lurte på ja...

Jeg har gått i anskaffelse av en helt ny og flott tromme pedal, en stor og fin DW9000!!

Joda, en drøm.

Problemet er at den forrige trommepedalen hadde glatt helstøtte, mens den nye har taggete helstøtte.

Ettersom jeg alltid har spilt i sokkelesten kom problemet med sår hel først etter innkjøpet av den nye flotte pedalen med TAGGET helstøtte..

Vel, jeg trenger uansett nå et par nye tromme sko og søker etter erfaringer fra trommiser som har brukt sko, og som vet hva man bør kjøpe, og klart alle andre med sko erfaring.

mvh

vel...meg.

Endret av Ayotte79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[email protected]

Det var det jeg lurte på ja...

Jeg har gått i anskaffelse av en helt ny og flott tromme pedal, en stor og fin DW9000!!

Joda, en drøm.

Problemet er at den forrige trommepedalen hadde glatt helstøtte, mens den nye har taggete helstøtte.

Ettersom jeg alltid har spilt i sokkelesten kom problemet med sår hel først etter innkjøpet av den nye flotte pedalen med TAGGET helstøtte..

Vel, jeg trenger uansett nå et par nye tromme sko og søker etter erfaringer fra trommiser som har brukt sko, og som vet hva man bør kjøpe, og klart alle andre med sko erfaring.

mvh

vel...meg.

9413381[/snapback]

Du kan vel bruke hva som helst, bare du holder deg unna vinterstøvlene liksom... sånne egne trommesko er no skikkelig jåleri spør du meg

Lenke til kommentar

ja det kan du si, men tenker at siden jeg har spilt i sokkelesten i noen år, at det ville vært best å spille med litt tynnere såle for ikke å miste helt grepet..

det er nok litt jålete å bruke tromme sko kanskje, men funker det så funker det spør du meg.

Endret av Ayotte79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...