Gå til innhold

nytt kabinett

Anbefalte innlegg

jah... så var tiden inne for å kjøpe nytt kabinett... har sikla lenge på et alu-kabinett, men de fleste er så små... det jeg er ute etter er et STORT (høyt) med god plass til både modding og mekking... min. 4 3 1/2" brønner internt, helst 6, så mange eksterne 5 1/4" som mulig... jeg har IKKE lyst på et Chieftec kabinett... jeg har lyst på noe som ikke "alle" har :roll: skader ikke om kabinettet har usb og lyd i front og mange plasser til vifter og jeg er ikke primært ute etter stilig design... noen som har noe forslag?

(Jeg synes generellt det er litt lame't å spørre her etter saker man skal kjøpe, men når jeg ikke er fornøyd med det jeg selv finner må jeg nesten spørre).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har dette i tankene selv, mest pågrunn av viftestyringen og pris.  Har ikke hørt noen si noe stygt om det ihvertfall:

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...ARTNR=AIR1000AB

Fred. :wink:

Jeg har dette kabinettet og er veldig fornøyd med det. Temperatur sensorene og viftestyringa fungerer bra. Littegranne trang om du skal ha mye disker og kabler i, og liten bakdel at det ikke går an å ta ut bakplaten, men ellers et godt kabinett. Og så er det jo stilig da 8) Følger med sorte fronter for tildekkiing av cd-rom, og desse fungerer utmerket.

Lenke til kommentar
Enten får du vente til det kommer på det norske markedet, ellers satse på noe annet. Men er enig at det ser bra ut. Spørs hva du er ute etter..? Skal man vente å det som kommer så blir man aldri fornøyd.......!

Fred. :wink:

nå som prisguiden våkna igjenn :roll: så fant jeg den på Itbutikken http://no.itbutikken.dk/default.asp?varenr=25720 (Itbutikken er elendig på produkt-informasjon forresten), da trenger jeg kanskje ikke vente i evigheter :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...