EirikO Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tok en liten tur i Trondheim i dag og kom hjem med følgende to bilder.. Noen som har noen synspunkter? "Dør"-bildet er tatt på baksiden av Nidarosdomen. Det andre bildet ville jeg egentlig hatt et litt "sintere" skilt, men det fant jeg ikke.. Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Emne slått saman av moderator. Endret 2. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Den detaljen fra døren er jo ganske fin, selv om det er et motiv som gir seg selv for enkelt. Man kan derfor ikke skrive godt sett, men det er i alle fall godt knipset. Det andre bildet er i en genre som jeg har lite til overs for. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Skiltene ser ut som de er limt inni bildet etterpå, iallefall det til høyre. Ble litt for stor kontrast etter min mening. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Skiltene ser ut som de er limt inni bildet etterpå, iallefall det til høyre. Ble litt for stor kontrast etter min mening. 9413808[/snapback] det ser ikke limt ut engang, det ser tegnet ut... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Skiltene ser ut som de er limt inni bildet etterpå, iallefall det til høyre. Ble litt for stor kontrast etter min mening. 9413808[/snapback] det ser ikke limt ut engang, det ser tegnet ut... 9417281[/snapback] Ja, så veldig malplassert ut =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå