oddis400f Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Hallo. Er det noen som vet om et gratis regnskapsprogram? Det trenger ikke å vere store programmet! Eller noen som vil brenne ett til meg? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Staroffice er tingen hvis du er ute etter gratis. Der får du en Excel-aktig sak (eller er det ikke et slik program du er ute etter?) Lenke til kommentar
oddis400f Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Viss det Star Office exel greia er som det vanlige Office Exel så er det ikke det eg er ute etter. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Hei! Spørs kva du meiner med rekneskaps program? kan du kan definere kva funksjoner du vil at programet skal ha...Og kva opperativsystem du brukar.. :wink: Lenke til kommentar
oddis400f Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Har Win98. Skal brukes til å registrere billag i perioder, sette opp balanser, skrive ut fakturaer, beregne skatt og mva. osv. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 OpenOffice.org har akkurat gjitt ut en gratis office pakke, med det kan du inportere og exportere alle filer som microsoft office bruker :smile: (har ikke prøvd det sjøl fordi jeg har Office XP) last ned her: http://www.openoffice.org/dev_docs/source/...test_build.html [ Denne Melding var redigert av: Civilix på 2002-01-03 15:10 ] Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Quicken skal vera bra, har eg høyrt.. Veit'kje om da e gratis... :smile: Lykke til! Lenke til kommentar
bertie Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Har vært borti daTax, men det koster vel littegrann... Fungerer visst glimrende til fakturering, mva. etc... Enkelt å bruke, for den jeg kjenner som har det, har null kunnskap om data. Må det være HELT gratis, vet jeg ikke. bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå