Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke bilde på skjermen. *LØST*

Anbefalte innlegg

Hei. Når jeg slo på pcen min i går fikk jeg ikke noe bilde på skjermen. Har ikke installert noe ny hardware/software i det siste, og alle kontakter og alt er slik det skal være. Skjermen lyser grønt, og pcen går tydeligvis som normalt, siden jeg hørte lyden av automatiske oppdateringer pop-up'en når jeg slo på pcen.

Skjermen er en Videoseven 17" lcd skjerm. Kan godt være at det er skjermkortet, for sist gang pcen virket fikk jeg opp en feilmelding om noe om at skjerminstillingene var automatisk endret, samtidig som pcen frøs. Fikk til å slå den av, og neste gang jeg slo den på fikk jeg svart skjerm.

Noen som kan hjelpe?

Endret av Fatty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelt å finne ut av det; prøv en annen skjerm.

Evt prøv skjermkortet i en annen maskin.

Forøvrig burde du lese en av de andre 500 (minst) trådene her med akkurat samme emnetittel. Du finner garantert et svar som er mer utfyllende i en av dem.

Endret av Caze
Lenke til kommentar

Ja, jeg har bladd litt i de jeg fant, men de fleste ser ut til å ha et annet problem enn jeg. Forøvrig virker det som om det er skjermen som har tatt kvelden, da jeg prøvde med skjermkortet i hovedkortet, og da skjedde det ingenting, untatt at lyset på skjermen ble oransje. Hvis det hadde vært skjermkortet hadde det vel fungert hvis jeg byttet til hovedkortet? Og jeg ville vel fått en feilmelding på skjermen om "ingen kontakt" eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...