-Anette- Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Hei Hei! Tenkte meg å kjøpe en projektor, men har ingen kunnskap om hva som er bra eller dårlig.. Så elkjøp har et par projektorer til 5000 kr.. Benq w100 Optoma Blir nok mest brukt til å se på film, og litt som tv og ps2.. Noen som vet noe om disse projektorene og om de er greie? Eller eventuelt kan annbefale noe annet.. Anette Endret 3. september 2007 av -Anette- Lenke til kommentar
marama Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 du kan jo prøve å se om du er fornøyd. regner med att du har 30 dagers returrett på pj også? du får jo en kjempe projector i epson sin tw700. men må da opp til ca 10000,- Lenke til kommentar
-Anette- Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Aha! Returretten tenkte jeg ikke på Håper selfølgelig jeg ikke trenger å returnere da Takk for svar.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg hadde i hvert fall styrt unna Optomaen, det er en typisk presentasjonsprojektor, den er med andre ord ikke beregnet for hjemmekino. Lenke til kommentar
-Anette- Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Takk for svar.. Hva med benq w100 da? noen erfaringer med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå