Bruker-33331 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 HelluVar innom ligningskontoret jeg og skaffa skjema for bytting av navn Skal bytte mellomnavn.. vil ha noe morsomt og kult Heter Tommy til fornavn så vet dere det Håper bare foreldrene mine underskriver Men er litt usikker på hvilket mellomavn jeg skal ha.. må jo ha ett som jeg ikke vil angre på.. Så viss dere kommer med forslag så vill jeg være veldig takknemlig 9412791[/snapback] Tommy Gun *etternavn* ? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tommy Jesus [Etternavn] Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvor mye koster det å bytte navn? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tommy Togo Tommy Took Tommy Tit Tommy Tinkerbell Tommy Tummy Tommy Theodor Tommy Tikk Tommy Takk (den var jo egentlig ganske snasen) Tommy Trivelig Tommy Tafse Tommy Tull Tommy Tredobbel Tommy Triva Tommy Thoresen Hvaersaagod Taakskalduha Tommy Sudoku Tommy Trapes Tommy Tarmtott Tommy Takknemlig Tommy Tilovers Tommy Troverdig Tommy Tittentei Tommy Tei Tommy Totoro Tommy Nahasapeemapetilon Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Mellomnavnmoten er kanskje den dummeste trenden som har sveipet landet i løpet av det siste århundret (og det inkludere alt det rare på 80-tallet), men hey, morsomt kan det være. Endret 2. september 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvis du kunne ta to mellomnavn, kunne du hett: Tommy Og Roger *etternavn* Tenk deg gleden! Når du hilser på folk, så kan du si "Hei, jeg heter Tommy Og Roger!". Hvis noen ringer kompisen din mens dere er sammen, kan han si "Nei, gjør ikke stort. Henger med Tommy Og Roger". I kirka: "Tar du Tommy og Roger til din ektemann?" Og på gravstøtta: "Her hviler Tommy Og Roger". Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Øyh, ikke diss mellomnavn. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Finner sikkert en del gode forslag her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=748267 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Tommy Taliban. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Øyh, ikke diss mellomnavn. 9418777[/snapback] Er vel forskjell på to fornavn og to etternavn. Virker som om han mente det dummeste var 2 fornavn. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hva med Tommy kicks [etternavn] Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor noen skulle ha interesse av å bytte mellomnavnet sitt. Jeg har et helt grusomt mellomnavn som jeg blir mobbet for stadig vekk, men jeg bare later som om jeg ikke kjenner til det navnet. Hvis noen spør hva jeg heter (fullt navn) Så sier jeg: Chris (etternavnet mitt. Må jo holde litt på anonymiteten her på internettet.) 9414381[/snapback] Men hvorfor ha et mellomnavn man er flau over og ikke sier til noen? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvis du kunne ta to mellomnavn, kunne du hett: Tommy Og Roger *etternavn* Tenk deg gleden! Når du hilser på folk, så kan du si "Hei, jeg heter Tommy Og Roger!". Hvis noen ringer kompisen din mens dere er sammen, kan han si "Nei, gjør ikke stort. Henger med Tommy Og Roger". I kirka: "Tar du Tommy og Roger til din ektemann?" Og på gravstøtta: "Her hviler Tommy Og Roger". 9418751[/snapback] :!: Beste forslaget. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Dårlig gjort å kopiere mitt forslag til mellomnavn til Lasse Guttorm. Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 "Blodøks" er jo en schlager her på forumet. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Tommy Mellomrom Etternavn Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Tommy Amadeus Etternavn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå