Swafty Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hellu Var innom ligningskontoret jeg og skaffa skjema for bytting av navn Skal bytte mellomnavn.. vil ha noe morsomt og kult Heter Tommy til fornavn så vet dere det Håper bare foreldrene mine underskriver Men er litt usikker på hvilket mellomavn jeg skal ha.. må jo ha ett som jeg ikke vil angre på.. Så viss dere kommer med forslag så vill jeg være veldig takknemlig Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kan jeg bare spørre hvorfor du vil bytte mellomnavn ? Hva er vitsen ? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tommy........... HODET? øæøæøæøæøæ Hva med Snabel? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 mellomnavn. Tommy Mellomnavn Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tommy Vader Tommy Slem Tommy Arne Tommy Trygve Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tommy Tommy 'etternavn' Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Sjølvaste tommy Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kan man få fjernet mellomnavnet sitt igjen, hvis man angrer? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tommy Bernt. Det er litt vanskelig å vite når man ikke vet etternavnet. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Kan man få fjernet mellomnavnet sitt igjen, hvis man angrer? 9413054[/snapback] ja Tommy keklol, hahaha se det på navneopplesning Endret 2. september 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Tenkte på Tommy Tiger eller Tommy Tigern kanskje Haha Selveste Tommy :!: Men da må jeg bytte fornavn og Endret 2. september 2007 av Overdox Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Hva med Tommy Theone eller Tommy The1 Men nummer funker vel ikke i navn Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Tommy Gun? 9413341[/snapback] Hehe ganske kul den og :!: Noen har kalt meg for det Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Syns Tommy [Etternavn] er egentlig greit jeg. Mellomnavn er ikke så hawt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor noen skulle ha interesse av å bytte mellomnavnet sitt. Jeg har et helt grusomt mellomnavn som jeg blir mobbet for stadig vekk, men jeg bare later som om jeg ikke kjenner til det navnet. Hvis noen spør hva jeg heter (fullt navn) Så sier jeg: Chris (etternavnet mitt. Må jo holde litt på anonymiteten her på internettet.) Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Dette har jeg også tenkt på! Heter Freddy til fornavn. Noen med kult mellomnavn til meg? Krueger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå