wonki Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 jeg sitter her å klipper ut deler av et bilde eller crop som det da heter. det er et gruppebilde der jeg gjerne skulle fjernet asfalten i forgrunnen som ble ganske dominat. det jeg luer på er om det er noen måte jeg kan få det bilde jeg har crop / klippet til å bli lik i størrelse til et vanelig bilde når man fremkaller det. jeg blir jo sittende igjen med et ganske avlangt bilde... takker for svar:) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Selvfølgelig er det avlangt. Du har jo klippet det til å bli avlangt. Ønsker du samme sideforhold må du klippe det på sidene også. Hvorfor vil du gjøre det? Lenke til kommentar
wonki Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 det jeg lurer på er hvordan det blir når det blir fremkaldt? jeg er jo helt ny i dette så må jo spørre. selv om sp kanskje er dumt:) jeg vet at bildet blir avlangt fordi jeg har klippet vekk en del i bunden, men det er altså ingen måter å liksom forstørre inn i en normal bildestr? når man bestiller bildene på nett så blir de vel ca 10*15 så hvordan vil dette bilde se ut da+ vil det bli bare hvitt under`? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tror Japan Foto og Elkjøp leverer opp til 10x18. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå