kroxy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Hei alle sammen. Eg prøvde å sjå etter ein liknade tråd, men fant ingen. Eg sitter her å tenker på å bestille nytt lydkort. Folk anbefaler "X-fi", så gjekk eg ein tur innom komplett.no å fant akkurat x-fi korte. Problemet eller det eg trenger råd til her er kva for ein versjon skal eg velge? "Ikkje alltid det dyreste som er best", men kor stor forskjell er det på disse 2 kortene veit eg ikkje, er det vert å betale nesten ein tusen lapp meir? Kort 1. Creative SB X-Fi XtremeGamer Low-profile PCI, Retail , Link: komplett Kort 2. Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional, 64MB, EAX® ADVANCED HD, link: komplett Kort oppsumering, Eg ser på spesifikasjonene at det er forskjell på kortene men det seier meg ingenting siden eg ikkje er ein ekspert på akkurat det der. Derfør spør eg om råd her. Eg lurer på kva for eit lydkort eg bør velge, er dette Gamer korte vert 600,- meir? Grunnen til kjøp av nytt lydkort er for å spille spill, sjå på filmer og høre på musikk. -Tore Endret 2. september 2007 av kroxy Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 en liten adavarsel: X-fi har dårlig støtte for Vista Lenke til kommentar
kroxy Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Takk for informasjonen om det, eg bruker Vista for øyeblikket, men eg lurer fortsatt på kva for eit lydkort eg skal velge. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Må du ha lydkort?? på nye hovedkort pleier det å være ganske tilfredsstillende lydkort internt.. tilfredsstillende for de fleste ihvertfall.. kjør dig.coax ut og koble til et anlegg som spiser digitale signaler, så blir alt bra Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ville anbefalt X-Fi Xtreme Music. De dyreste X-Fi versjonene er rett og slett ikke verdt prisen, hvis du absolutt ikke må ha frontpanel. Brukt dette i både x86 og x64 Vista uten problemer, både på analog og SPDIF. Music er litt vanskelig å oppdrive, men tror PSData fører det. Lenke til kommentar
kroxy Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Newman221: Kanskje du sier noe der, men takk for tipset jovaa: takk for anbefalingen, ble litt meir sikker nå. Var akkurat det eg lurte på om de dyreste kortene var vert prisen. Så eg bestemmer meg for å gå for den rimligste. Tusen takk for hjelpen. Endret 3. september 2007 av kroxy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå