Gå til innhold

Valg av lydkort (X-fi)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Eg prøvde å sjå etter ein liknade tråd, men fant ingen.

Eg sitter her å tenker på å bestille nytt lydkort. Folk anbefaler "X-fi", så gjekk eg ein tur innom komplett.no å fant akkurat x-fi korte. Problemet eller det eg trenger råd til her er kva for ein versjon skal eg velge? "Ikkje alltid det dyreste som er best", men kor stor forskjell er det på disse 2 kortene veit eg ikkje, er det vert å betale nesten ein tusen lapp meir?

Kort 1. Creative SB X-Fi XtremeGamer Low-profile PCI, Retail , Link: komplett

Kort 2. Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional, 64MB, EAX® ADVANCED HD, link: komplett

Kort oppsumering, Eg ser på spesifikasjonene at det er forskjell på kortene men det seier meg ingenting siden eg ikkje er ein ekspert på akkurat det der. Derfør spør eg om råd her. Eg lurer på kva for eit lydkort eg bør velge, er dette Gamer korte vert 600,- meir? Grunnen til kjøp av nytt lydkort er for å spille spill, sjå på filmer og høre på musikk.

-Tore

Endret av kroxy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville anbefalt X-Fi Xtreme Music. De dyreste X-Fi versjonene er rett og slett ikke verdt prisen, hvis du absolutt ikke må ha frontpanel. Brukt dette i både x86 og x64 Vista uten problemer, både på analog og SPDIF.

Music er litt vanskelig å oppdrive, men tror PSData fører det.

Lenke til kommentar

Newman221: Kanskje du sier noe der, men takk for tipset :)

jovaa: takk for anbefalingen, ble litt meir sikker nå. Var akkurat det eg lurte på om de dyreste kortene var vert prisen. Så eg bestemmer meg for å gå for den rimligste.

Tusen takk for hjelpen.

Endret av kroxy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...