Audi247 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg sliter med å laste ned med windows vista. Da mener jeg med nedlastningsprogram som LimeWire og BitComet o.l. Jeg har prøvd å slått av brannmuren i windows og McAfee brannmuren jeg bruker utenom. Jeg har også lagt til Limewire i brannmuren over program jeg "godkjenner", alikevell klarer jeg ikke å koble til limewire. Jeg lurte på om det kanskje var en side som kan klare å skjekke hvilken porter som er stengt på data'en min? På forhånd, takk for hjelpen Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 jeg bruker utorrent og det funker helt av seg selv måtte bare åpne porten i ruter og den mener jeg også sjekker om du har linje inn og ut Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 ok, er dette et program jeg må ha torrent for å laste ned ting med? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 ok, er dette et program jeg må ha torrent for å laste ned ting med? 9419498[/snapback] Jepp. Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 har lastet det ned, men greier ikke å connecte her heller Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har du sjekket konfigurasjonen i ruter? Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 nei, men har 2 pc'er på ruteren, den ene med Vista den andre med XP pro. Den med Vista klarer jeg ikke å laste ned med, men den med xp går det helt fint på.... Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hvis det er to ulike maskiner så har de ulik lokal ip adresse og dette må du da forwarde i routeren din. Du kan ikke forwarde samme port til to ulike lokale iper så du er da avhengig av å kjøre f.eks. torrent på ulike porter på maskinene. Når det gjelder LimeWire så har jeg null peiling, men det ville overraske meg om man ikke kan manuelt endre port også her. http://www.portforward.com/ PS. uTorrent har en funksjon for å sjekke om porten er riktig forwardet. Endret 7. september 2007 av _Xorcist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå