Svantekiller Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hei. laget en tråd om forrester men denne ble solgt rett foran nesen på meg ( jæ... selger ) Uansett nå har jeg kjøpt en BMW 525 TDSA og lurer meg på hva som kan gjøres med denne for å få den litt "freshere" ?? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Du kan bytte til facelift-baklykter, for eksempel. Koster 4600,- på Schmiedmann.no. Endret 2. september 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Facelift lykter som han over meg sier, er et bra valg! Bilen ser mye mye bedre ut. Du har også orginalstylinga til BMW, aka m-tech. Den er alltid en vinner på BMW. Hvite blinklys? Større felger? Senking? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Syntes felgene var tøffe, men facelift lykter foran og bak samt- originale m fangere.. Men det er dyrt da det ikke er jalla greier. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Syntes felgene var tøffe, men facelift lykter foran og bak samt- originale m fangere.. Men det er dyrt da det ikke er jalla greier. 9470395[/snapback] Dette er vinterfelgene Det er BMW Motorsport? som er på sommerhjulene. Og det er ikke tema å bytte felger Har funnet ut at Chip er det neste bilen skal få Hvis jeg ikke husker feil så var det slik : 143 HK - 260 NM 175 HK 330 NM Tror jeg Endret 11. september 2007 av Svantekiller Lenke til kommentar
AMD89 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Syntes felgene var tøffe, men facelift lykter foran og bak samt- originale m fangere.. Men det er dyrt da det ikke er jalla greier. 9470395[/snapback] Dette er vinterfelgene Det er BMW Motorsport? som er på sommerhjulene. Og det er ikke tema å bytte felger Har funnet ut at Chip er det neste bilen skal få Hvis jeg ikke husker feil så var det slik : 143 HK - 260 NM 175 HK 330 NM Tror jeg 9473375[/snapback] her er det bllig Chip Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 her er det bllig Chip 9517215[/snapback] Hva mener du?? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Personlig så syntes jeg de ser mye penere ut med Shadowline-lister, altså svarte. Bortsett fra det, og nye lykter rundt om som allerede er nevnt, ville jeg fått den lengre ned mot bakken med et justerbart senkesett. Kanskje også vurdere M-Tech-styling. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 No M-tech styling hadde kanskje vært tøft? frontleppe og angeleyes.. så hadde den blitt ram... Lenke til kommentar
B25S Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tenkt på Angel Eyes? De er dødsfine Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 her er det bllig Chip 9517215[/snapback] Hva mener du?? 9522381[/snapback] Han skulle egentlig ha lagt med en link tenker jeg meg. Angel eyes Facelift baklykter til å begynne med syns jeg Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Angel eyesFacelift baklykter til å begynne med syns jeg Det er "bestilt" har en deal på gang sammen med noen andre om å bestille fra Danmark til en bra pris. Dette gjør bilen 10 år sprekere Senking og plastikk er ikke aktuelt, av naturlige årsaker. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det er "bestilt" har en deal på gang sammen med noen andre om å bestille fra Danmark til en bra pris.Dette gjør bilen 10 år sprekere Senking og plastikk er ikke aktuelt, av naturlige årsaker. Bra innstiling, skal du ha styling må du ha M-tech, bare så det er sagt. Soting av vinduer? Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Skal tone rutene bak, dette på grunn av hund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå