333HEX999 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hei, Jeg prøver å flytte noen av mappene som er forhåndsinnstalert på "brukere" fra c: disken til d: disken, men det går ikke an... uansett hva jeg prøver så blir mappene kopiert og ikke flyttet. Det dreier seg om medie mappene musikk, bilder osv. Er det noen metode for å FLYTTE disse mappene uten at det går utover programene som bruker filene på de f.eks at iTunes ikke finner sangene fordi de er flyttet fra c: til d: Det stod jo da jeg instalerte windows Vista home premium at det kunne lønne seg å lagre sanger, bilder, filmer osv. på d: disken og bruke c: disken til å lagre programmer på, men det er jo umulig ettersom alle disse filene blir lagret på "brukere" mappen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hva med å slette mappene etter fullført kopiering? Lenke til kommentar
333HEX999 Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Fikk til det jeg ville rett etter jeg hadde skrevet tråden :!: Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hva med å slette mappene etter fullført kopiering? 9412265[/snapback] Det var ikke det trådstarter spurte om, han ville vell slippe å gjøre det, men det skal være nok å bruke høyre museknappen når man flytter, og klikke på flytt hit.. Men nå har jo trådstarter alt løst "problemet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå