Isbilen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Voila, en saftbamse! Den skal hete Sent-Men-Godt. EDIT: Jeg frøs den ned for å teste vannis-egnetheten. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan jeg skal få i meg dette her på noen fornuftig måte, men det står da vitterlig "VANNIS - bamse med colasmak" på korken. Endret 18. juni 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du må mest sannsynlig dissekere den for å spise den som is. Plasten er jo ikke så forferdelig tjukk. Men da har du plutselig ikke noe håndtak, og kan grise som en hvilken som helst 2-åring. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Syns noen skal skrive en mail til produsenten og spørre hvordan det er meningen å nyte disse saftbamsene. Selv har jeg alltid (det vil si de få gangene jeg fikk da jeg var liten) drukket de som saft, sånn de er, rett fra flasken. Aldri tenkt på å fryse de ned. Endret 18. juni 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Saften er veldig sterk, og det tror jeg er fordi smaken ikke skal bli tam når den fryses ned. Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Imma bump this. Jeg så dette nylig på Bunnpris i Trondheim, har ikke sett det på flere år før det. De hadde tre smaker - appelsin, bringebær og cola og kosta bare 10 kr. Jeg havna her fordi jeg selv ikke skjønner poenget med dem. På korken står det "vannis", men de er nesten fulle av saft fra før, og når jeg åpnet den første (etter nedfrysing) så tøyt det saft ut overalt. Men både isen og safta er jo veldig god. https://www.dropbox....%2012.14.47.jpg Endret 2. juni 2013 av Skoony 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Skal vel ligge i fryseren til de får en slush-aktig form, ikke fryse helt. Selges overalt her i harstad, rundt 20kr/stk. Alt for mye sukker for min del. Endret 5. juni 2013 av Lovegame 2 Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Mm sukker. Og for et fint bilde! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå