Inc Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har Isbilen noe på lur kanskje?? 9454964[/snapback] Her er i hvert fall noe, kanskje ikke helt det vi trenger, men noe er det: Jeg ville saftbamse'me få noget nær et kinasyndrom på stedet, hvis jeg blev podkilled, og mistede et ton skill-points Er der forøvigt nogen som ved ca. hvor ... "Saftbamse" er tydeligvis et kraftutrykk i Danmark. Jeg stemmer for at vi innfører det her til lands. 9455004[/snapback] Saftbamse er herved en del av mitt ordforråd! Forslag til situasjoner jeg kan bruke ordet i? 9455018[/snapback] Overdådig mett på IS Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Bytt det ut med et stygt ord, eller legg det til i repertoaret. Mulighetene er uendelige. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du er bare sååå saftbamse! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Holy saftbamse, Batman: En kanadisk variant Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Holy saftbamse, Batman: En kanadisk variant 9455045[/snapback] Den var saftbamse stygg! Den har norske har hvertfall former! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 I statene bruker de tydeligvis gjennomsiktige bamser mest til å oppbevare honning i. For dere som lurer på hvordan en norsk saftbamse ser ut, dette er veldig nærme. Forskjellen er mest i at våre ikke har påmalte øyne, og korken er mye mindre for å gjøre drikkingen upraktisk hvis saften skulle fryse, helt i tråd med god, rotnorsk selvpining. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Rachel Ray er hvertfall stor fan av "Honey Bear" som det så fint heter Liten kork = Det tar bamsesaft lang tid å drikke den fryste varrianten av vann-is Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Førstemann til å ta bilde av en saftbamse og poste her vinner tråden! ReadyGO! Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Førstemann til å ta bilde av en saftbamse og poste her vinner tråden! ReadyGO! 9455145[/snapback] Deal! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Lenge siden jeg har sett disse på butikkene her i området, mulig de selges på rimi eller kiwi. Skal se om jeg finner neste gange jeg er på butikken. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Enda en "honey bear" tror jeg: Ekte saftbamser skal ha en kork som ligner på en fez på hodet, ikke en vannskapt zorro-hatt hvertfall: Noe sånt Lenke til kommentar
haakie Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Selges slike enda!? HVOR? husker de sååå godt! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 flaskene var vel ikke helt gjennomsiktige heller? Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Tada, bilde av vannis bjørnen Endret 9. september 2007 av Sommernatt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Resize, vær så snill Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Resize, vær så snill 9458445[/snapback] Sorry vet ikke hvordan jeg gjør det, er ny her. Kan du lære meg det? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 www.imageshack.us, last opp der og kryss av for resize Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Eller last opp til www.bildr.no (gratis, ingen registrering) Husker bamsene godt ja... Likte ikke så godt saften, men pleide å ha min egen saft oppi når jeg var liten... Endret 9. september 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
heismann Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Nice! Husker disse fra jeg var liten, og at jeg drakk saft av dem. Blandet ny saft i dem hver dag, og hadde de med på skolen. Kan egentlig ikke forbinde de med is på noen måte, annet enn at vi selger de på Meny der jeg jobber, og at de er registrert som "vannis", eller noe liknende i registeret i kassen.. Overraskende mange som kjøper de! 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Må nesten bumpe. Var på Safari nå nettopp og fikk øye på en ordentlig, autentisk saftbamse. Kom til å tenke på denne tråden. Bilde kommer. Endret 18. juni 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå