stoff3r Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 vi bare måtte kjøpe de derre rosa bamsene på rema. de som inneholder saft eller noe og er forma som en bamse som sitter, med en topp som hatt. men nå som den er frossen, hvordan får man isen ut av bamsen? stikke tunga ned den trange korka?? vi har dedusert oss fram til at dette rett og slett ikke er vannis men bare saft i morsom innpakning? som heter vannis? 1 Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Der har du et av livets største spørsmål. En måte kan jo være å skjære opp plasten, slik at du får en isklump med bamseform. Men har stilt meg det samme spørsmålet selv mange ganger. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Man varmer den i hendene slik at saften smelter etter hvert? Husk å smøre sukkerklisset ut over hele fjeset for den ekte, nostalgiske følelsen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Altid trodd det var saft. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Altid trodd det var saft. 9414271[/snapback] Det er saft. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Husker de så godt! Noe av det beste jeg visste når jeg var mindre, også var det jo så morsomme flasker! Ah... Uansett; ikke frys dem. Drikk dem med en gang! Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 de skal blandes med vann da regner jeg med? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nei. Saften skal nytes rett fra bjørnen. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det er helt vanlig pure ren saft og skal drikke som saft! Lages i mitt nabolag, Sormul FTW! Lenke til kommentar
Bandoloo Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Elsket de når jeg var liten. Smakte en for noen uker siden, og skjønner ikke hva jeg synst var godt. ALT for søtt. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det er fortsatt godt, men må innrømme at 95% av grunnen til at jeg kjøper det er pga. flasken Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Noen som kan linke til denne isen så andre UR-retro folk kan få ett glimt av hva dere snakker om? Endret 8. september 2007 av regga Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen som kan linke til denne isen så andre UR-retro folk kan få ett glimt av hva dere snakker om? 9454914[/snapback] Har en følelse av at det ikke finnes bilder av den på nettet, men kan ta bilde neste gang jeg kjøper Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen som kan linke til denne isen så andre UR-retro folk kan få ett glimt av hva dere snakker om? 9454914[/snapback] Se for deg en gjennomsiktig, sittende plastbjørn med pelstekstur, med en liten tut stikkende opp av hodet og en grønn skrukork på toppen. Denne er fylt med søt væske så fargesterk at Brüssel får kollektiv bakoversveis bare av tanken. 1 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen som kan linke til denne isen så andre UR-retro folk kan få ett glimt av hva dere snakker om? 9454914[/snapback] Har en følelse av at det ikke finnes bilder av den på nettet, men kan ta bilde neste gang jeg kjøper 9454928[/snapback] Dæng; finne sdet noe i RL som ikk efinne spå nette altså? *drømmen min går i tusen biter * Har Isbilen noe på lur kanskje?? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen som kan linke til denne isen så andre UR-retro folk kan få ett glimt av hva dere snakker om? 9454914[/snapback] Se for deg en gjennomsiktig, sittende plastbjørn med pelstekstur, med en liten tut stikkende opp av hodet og en grønn skrukork på toppen. Denne er fylt med søt væske så fargesterk at Brüssel får kollektiv bakoversveis bare av tanken. 9454959[/snapback] Jeg minnes en gul "flaske" med rød kork som god leske drikke kom ut av. Men ikke at det fantes i Is form Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 De pleier av en eller annen grunn å ligge i fryseren. Jeg husker en distinkt plastsmak. 1 Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen som kan linke til denne isen så andre UR-retro folk kan få ett glimt av hva dere snakker om? 9454914[/snapback] Har en følelse av at det ikke finnes bilder av den på nettet, men kan ta bilde neste gang jeg kjøper 9454928[/snapback] Dæng; finne sdet noe i RL som ikk efinne spå nette altså? *drømmen min går i tusen biter * Har Isbilen noe på lur kanskje?? 9454964[/snapback] Japp, når produktet kommer fra Steinkjer, så er det kanskje ikke så rart det ikke finnes på nettet Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har Isbilen noe på lur kanskje?? 9454964[/snapback] Her er i hvert fall noe, kanskje ikke helt det vi trenger, men noe er det: Jeg ville saftbamse'me få noget nær et kinasyndrom på stedet, hvis jeg blev podkilled, og mistede et ton skill-points Er der forøvigt nogen som ved ca. hvor ... "Saftbamse" er tydeligvis et kraftutrykk i Danmark. Jeg stemmer for at vi innfører det her til lands. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har Isbilen noe på lur kanskje?? 9454964[/snapback] Her er i hvert fall noe, kanskje ikke helt det vi trenger, men noe er det: Jeg ville saftbamse'me få noget nær et kinasyndrom på stedet, hvis jeg blev podkilled, og mistede et ton skill-points Er der forøvigt nogen som ved ca. hvor ... "Saftbamse" er tydeligvis et kraftutrykk i Danmark. Jeg stemmer for at vi innfører det her til lands. 9455004[/snapback] Saftbamse er herved en del av mitt ordforråd! Forslag til situasjoner jeg kan bruke ordet i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå