Gå til innhold

vannis-bamse med bringebærsmak. hvordan spise?

stoff3r

Anbefalte innlegg

vi bare måtte kjøpe de derre rosa bamsene på rema. de som inneholder saft eller noe og er forma som en bamse som sitter, med en topp som hatt. men nå som den er frossen, hvordan får man isen ut av bamsen? stikke tunga ned den trange korka??

vi har dedusert oss fram til at dette rett og slett ikke er vannis men bare saft i morsom innpakning? som heter vannis?:p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan linke til denne isen så andre UR-retro folk kan få ett glimt av hva dere snakker om?

9454914[/snapback]

Se for deg en gjennomsiktig, sittende plastbjørn med pelstekstur, med en liten tut stikkende opp av hodet og en grønn skrukork på toppen. Denne er fylt med søt væske så fargesterk at Brüssel får kollektiv bakoversveis bare av tanken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Noen som kan linke til denne isen så andre UR-retro folk kan få ett glimt av hva dere snakker om?

9454914[/snapback]

Har en følelse av at det ikke finnes bilder av den på nettet, men kan ta bilde neste gang jeg kjøper :)

9454928[/snapback]

Dæng; finne sdet noe i RL som ikk efinne spå nette altså? *drømmen min går i tusen biter :p*

Har Isbilen noe på lur kanskje??

Lenke til kommentar

9454914[/snapback]

Se for deg en gjennomsiktig, sittende plastbjørn med pelstekstur, med en liten tut stikkende opp av hodet og en grønn skrukork på toppen. Denne er fylt med søt væske så fargesterk at Brüssel får kollektiv bakoversveis bare av tanken.

9454959[/snapback]

Jeg minnes en gul "flaske" med rød kork som god leske drikke kom ut av. Men ikke at det fantes i Is form :D

Lenke til kommentar

9454914[/snapback]

Har en følelse av at det ikke finnes bilder av den på nettet, men kan ta bilde neste gang jeg kjøper :)

9454928[/snapback]

Dæng; finne sdet noe i RL som ikk efinne spå nette altså? *drømmen min går i tusen biter :p*

9454964[/snapback]

Japp, når produktet kommer fra Steinkjer, så er det kanskje ikke så rart det ikke finnes på nettet :p

Lenke til kommentar

9454964[/snapback]

Her er i hvert fall noe, kanskje ikke helt det vi trenger, men noe er det:

Jeg ville saftbamse'me få noget nær et kinasyndrom på stedet, hvis jeg blev podkilled, og mistede et ton skill-points Er der forøvigt nogen som ved ca. hvor ...

"Saftbamse" er tydeligvis et kraftutrykk i Danmark. :D Jeg stemmer for at vi innfører det her til lands.

Lenke til kommentar

9454964[/snapback]

Her er i hvert fall noe, kanskje ikke helt det vi trenger, men noe er det:

Jeg ville saftbamse'me få noget nær et kinasyndrom på stedet, hvis jeg blev podkilled, og mistede et ton skill-points Er der forøvigt nogen som ved ca. hvor ...

"Saftbamse" er tydeligvis et kraftutrykk i Danmark. :D Jeg stemmer for at vi innfører det her til lands.

9455004[/snapback]

Saftbamse er herved en del av mitt ordforråd!

Forslag til situasjoner jeg kan bruke ordet i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...