Gå til innhold

Formatere en bærbare pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan skal jeg forklare?

En partisjon er en del av en harddisk. dvs. enn kan dele opp hardisken i flere haddisker på en måte.

En deler ikke harddisken fysisk, men det ser ut som at PCen har fler harddisker, men det er bare en harddisk. Skjønner?

Da Acer la inn OSet på PCen, så partisjonerte de haddisken. Slik at OSet har en egen partisjon og den er skjult. Skjønner?

jeg hvet ikke åssen enn formaterer med en partisjon, men det er det sikkert noen andre som kan fortelle :)

Rett meg vis jeg har feil :p

edit: Hadde bort noen smilies, ble for mange av di.

Sempron.

Endret av Sempron
Lenke til kommentar

Ok, tror jeg skjønte hva en partisjon er :hmm: :!: ,,, men OSet hva er det for noe?

Og vis man formaterer denne Osetèn går det da an å installere alt på nytt igjen?

Og kanskje en liten veilleder om hvordan man gjør alt dette her:D :):)

mvh.. Menu

Endret av Menu
Lenke til kommentar

Må kanskje friske opp tråden litt :!: :!:

Trenger hjelp til å formatere pcen,,, jeg glemte å lage formaterngs cdèr når jeg startet den første gangen...

Har fått vita at det kan vere noe med partisjonene å gjøre, men vet ikkje hva??

Kan noen hygelige mennesker vere så snille å hjelpe meg, har windows vista,, som har blitt veldikt trekt i det siste,, uansett hvilket spill eg prøver å spelle komme det noen "laggite" peroder som kommer å går. TREGER SKJIKELIG HJELP :D

Takker for apsulutt alle svar

Lenke til kommentar

Prøv å trykke ALT-F10 under oppstart (fra du trykker på påknappen), og hvis det skjer noe før Windows Vista oppstartslogo-greiene så starter den fra en recovery partisjon og du bare følger instruksjonene.

Som 5-7 sa, vi vil ikke ha unødvendig bumping

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...