Gå til innhold

Jeg har et Problem med maskinen min!

Anbefalte innlegg

se her! kansje jeg har virus eller noe! når jeg starter scanning av maskinen så ser du hvor mange filer og sånt du scanner og når de filene kommer til 285 så stopper det da ser du bare oppe at du scanner filer men du ser ikke hvor mange filer du har scanna! go når du er ferdig å sjekker på historie scanning så står det forsatt bare 285 og når du legger ned Virus programmet så svarer det ikke og alt mulig! vet dere hva dette kan være? trenger hjelp sååå fort som mulig! :(:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette probleme har jg også vært gjennom (desverre) men kan jo hjelpe dg. For å si det mild Det er et virus :cry: Du må slette alt du har lasta ned eter at du fikk det! PÅ mg var d i tillegg til at d stoppa etter noen hundre scannede filer, kunne jg ikke åpne noen progr. Om du har samme probl. må du starte maskinen på sikkerhetsodus (ved å trykke på F6 knappen i begynnelsen når windows starter og slett alt 'mistenkelig'. Den virusen jg fikk svekket nemlig Norton så autoprotect gikk av. Lykke til!(håper d var tl hjelp)

Lenke til kommentar

Gå inn på symantec sine sider så kan du oppdatere live update og du kan laste ned flere oppdateringer. Skjønner ikke hvorfor de gjør det så vannskelig men, men. Ellers er sikkerhetsmodus med nyeste virusdefinisjoner en ide, før du sletter så kan du jo prøve og kjøre en scan, og prøv og laste ned en bt remover eller noe for det gjorde jeg og da slapp jeg og slette. Vet det er masse verktøy på symantec sine sider hvis du har navn på viruset

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...