Gå til innhold

Zelda: Phantom Hourglass reviews er ute

Bear^

Anbefalte innlegg

Hei

Skal bestille fra playasia. Pris: US$ 39.90

Merker de pakken med lavere verdi, så den går gjennom tollen?

Jeg hadde tenkt å bestille fra vgp.ca, men det ble så dyrt der.

9647487[/snapback]

Du må be de om å sette lavere verdi. Men tror ikke det blir toll uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg anbefaler ikke cduniverse. Forhåndsbestilte der før helgen, men i løpet av onsdagen(dagen etter release) fikk jeg beskjed at de ikke kunne levere likvel, og ordren var satt på vent, men dette skjedde etter at de hadde trekt visa-kortet... Første og siste gang jeg handlet der for å si det slik.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Da var mitt eksemplar komt frem, vgp.ca svikter aldri...

Førsteinntrykket er meget bra. Styringen var heldigvis ikke så ille som jeg fryktet, selv om en analog stikke er å foretrekke, er det ikke noe dårlig løsning å kun bruke stylus'en til å styre med. Gleder meg til å spille videre nå, har spilt i nesten to timer og enda ikke komt til første dungeon...

Lenke til kommentar

Fikk spillet fra Play-asia.com i dag.

Herlig kontroll. Etter min mening en oppgradering av det tidligere systemet. Å kontrollere Link har aldri føltes mer intuitivt. Har ikke spilt så mye, men alt ser lovende ut. Grafikken er fantastisk (fatter ikke at det kan være på DS)

Lenke til kommentar

Oktober/November er problematiske månder spillmessig, i den mening at det er for lite tid å komme gjennom alle perlene som kommer ut. Metroid Prime 3, Mass Effect, Phantom Hourglass, Mario Galaxy, Call of Duty 4 og Half-Life 2: Orange box.

Som sagt tidligere, det er alt for mye snacks som kommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Håper sannelig at jeg får min kopi i morgen. Men det skal jammen mye til for at jeg skal glemme HL2 Episode 2 da.... Vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre, må nok kaste mynt.

Skal jammen meg mye til at jeg legger fra meg Zelda nå. Det er Zelda slik vi kjenner det med alt det gode, bare det er så mye nytt at det nesten føles som å spille OoT for første gang igjen... Spillet seiler galant opp som det beste DS-spillet på min liste, og er virkelig helt på høyde med hva vi forventer av et Zelda-spill i 3D.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er bare nødt til å spørre: noen som har bestilt fra cduniverse.com og ennå ikke fått spillet sitt? Ikke bare ble mitt sendt 4 okt, men med priority mail. Flere som har fått spillet sitt?

Lenke til kommentar

Må bare si at jeg digger kontrollen i Phantom Hourglass. Føles veldig naturlig og intuitivt. Eneste minuset er at stylusen dekker for skjermen.

Ellers et meget pent spill for å være på DS. Musikken er som i Wind Waker, noe jeg liker godt. At du kan tegne og skrive på kart er noe jeg har savnet i Zelda-spill til nå. Alltid vært et sted jeg har sett jeg kan gå, men glemt senere i spillet.

Har kanskje spilt et par timer og fått kanonen på båten. Ser fram til mer spilling i dagene som kommer. Men først skal jeg runde HL2: Episode 2 og teste litt Portal og Team Fortress 2.

Lenke til kommentar

Hvert Zelda-spill har en ganske individuell historie. Phantom Hourglass er oppfølgeren til Wind Waker, men du kan lett spille det siden historien er for seg selv.

Om man skal starte med Zelda tror jeg faktisk PH er en god start. Kontrollen er langt lettere både å spille og sette seg inn i. Ikke uten grunn at dette har solgt meget godt i Japan. Zelda TP solgte heller dårlig til GC og Wii der.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Fikk lapp i posten i dag om at en pakke fra Play-Asia var ankommet. Jeg måtte ut med 200 kr i toll..! Og 93 kr av dem var "håndteringsgebyr"! Men nå får jeg vel legge til at jeg bestillte to eksemplarer; et til meg og et til en kamerat, så momsen får vi dele.. Men alt i alt ble det nå billigere enn å kjøpe det h i butikken når det kommer neste uke.. Skal hente det nå etterpå:D klør i fingrene etter å prøve det!

Lenke til kommentar
Er bare nødt til å spørre: noen som har bestilt fra cduniverse.com og ennå ikke fått spillet sitt? Ikke bare ble mitt sendt 4 okt, men med priority mail. Flere som har fått spillet sitt?

Cd Universe er en pålitelig butikk. Har bestilt derfra flere ganger, som oftest er fraktiden på rundt 7-10 dager, Bestilte selv spillet derfra, regner med at spillet ligger i postkassa i morgen eller lørdag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

omp9, setter pris på om du sier fra hvis du får spillet, for jeg fikk det heller ikke i dag. Det kommer jo om 6 dager likevel :)

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Fikk spillet på fredag. Kommer helt sikkert til deg også snart. (Jeg har kjøpt bortimot 1000 filmer/CD-er/spill på nettet og kun 6-7 ganger har det hent meg at gjenstandene ikke har kommet frem. Så ta det med ro, synsyligheten for at spillet dukker opp er ganske stor :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...