Bear^ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ser at det nå er bynt å strømme på med omtaler av Zelda: Phantom Hourglass, og det ser ikke ut som spillet akkurat blir å skuffe. I følge kilde (står nederst) ligger alle omtalene på det øvreste skiktet og så mye som 10/10 hos en anmelder. Ser ut som det er noe å se frem til dette, skal i alle fall ha meg en DS når dette spillet kommer, vil ikke være første gang jeg kjøper en konsoll for 1 spills skyld... Kilde Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Etter min mening er dette spillet det beste til DS så langt. Spillet tar i bruk alle av DS sine unike funksjoner, blant annet at man bare styrer ved bruk av stylus, at man kan blåse inn i mikrofonen for å få ting til å skje. Synes også at spillet gjenoppfinner noe av serien, pluss at den tar den litt i en annen rettning. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når er det dette kommer til europa? Mener jeg leste 19.10.07.. kan det stemme? Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det stemmer nok (tror såfall det) du kan sjekke på www.nintendo.no på DS ----> Kommende Spill Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Ah, gleder meg Får ta å se om jeg finner noen som ikke er japansk på ebay etterhvert Edit: Ser at det kommer ut 1. okt i USA Endret 2. september 2007 av ZyberZone Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tror jeg kjøper den Amerikanske versjonen av spillet jeg, like greit gidder ikke vente 18 dager lenger Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Må vel snart få meg en DS jeg også, mest pågrunn av Zelda = ) Gøy at det får bra anmeldelser = ) som vanlig.. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Masse bra til DS, det må jeg virkelig si Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ser fram til denne! Er en av grunnene til at jeg investerte i en DS Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ser fram til denne! Er en av grunnene til at jeg investerte i en DS 9415546[/snapback] Det kommer nok flere ting til DS, og da vil du være så glad for at du kjøpte den og ikke bare på grunn av Zelda Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Skal helt klart importeres fra USA. Gleder meg! Endret 3. september 2007 av TCi Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Dette blir digg:) Gidder ikke å vente på norsk lansering. Gud vet hvor lang tid det kan ta. La inn en ordre på playasia nå nettopp. Så nå er det bare å vente Blir den amerikanske versjonen selvsagt. Endret 5. september 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Spilt litt den japanske versjonen og dette er uten tvil det beste gameplayet et DS-spill har oppnådd så langt. Styringen fungerer utrolig bra, og viktigst: det er utrolig gøy! Musikken og grafikken er herlig, og det ser også ut til å være en bra main quest. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Dette skal importeres. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 USA-versjon forlengst bestilt! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Er ikke DS'en sonefri? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) DS er i likhet med GB, GBC og GBA helt sonefri... Endret 6. september 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hmm..visste ikke at DS var sonefri = ) Kan kjøpe alle spilla fra VGP da = ) Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Noen som vet en bra side å bestille Zelda PH fra? EDIT: Fant et par, tre sider (blant annet Gamespot).. burde lett litt først.. sorry det Endret 7. september 2007 av Jakos-k Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 vgp.ca er mye brukt her på forumet. dvdboxoffice er også et alternativ, men har i grunn de samme prisene som vgp. Begge er kanadiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå