edson92 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 hva kan jeg gjøre med denne pc'en. fikk den 29 august. noe jeg kan overklokke her ? har ikke overklokket før eller lit kansje, men min pc har: geforce 8800gts 320mb ,500GB HD ,2GB ram, intel core quad boxed, eller hva det heter. men noe jeg kan over klokke det er 2.4 ghz ? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hæ? Du kan jo klokke prosessor kanskje? Men jeg ville ikke gjort det, hvis du ikke vet hva du driver med. Dette gjøres i BIOS Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 ut i fra hvordan du beskrev det hele høres det ikke helt ut som de er beste venn med bios for og si det sånn ,, ( ville ikke latt deg oc pcen min ) men skjekk overklokkings guiden! eller så kan du jo overklokke via software som fulgte med hk ditt ! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Sant, Sant Lær deg litt mer, før du begynner å tenke på overklokking Det er ganske risikabelt. Ta heller å oppgrader hardware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå