Sheldon Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg har hørt litt om at det er feil på Point of View 8800 GTS, kan noen bekrefte det? Det jeg har hørt er noe oma t det ikke går ann å overkokke det. Noe som heller ikke går på mitt (har bare prøvd via nTune) Men et annet problem, som jeg ikke er sikker på om er kortet sin feil, er at nå jeg ser film, er det bare mørkt med litt blå bevegelser. Hvis kortet er kaldt går det vanlig, o noen aner hvis je restarter.... er det flere som har problemer med kortet? Anger på at jeg ikke betalte 300kr mer for et annet mekre... -GameReactor.ReTard^ Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg har hørt litt om at det er feil på Point of View 8800 GTS, kan noen bekrefte det?Det jeg har hørt er noe oma t det ikke går ann å overkokke det. Noe som heller ikke går på mitt (har bare prøvd via nTune) Men et annet problem, som jeg ikke er sikker på om er kortet sin feil, er at nå jeg ser film, er det bare mørkt med litt blå bevegelser. Hvis kortet er kaldt går det vanlig, o noen aner hvis je restarter.... er det flere som har problemer med kortet? Anger på at jeg ikke betalte 300kr mer for et annet mekre... -GameReactor.ReTard^ 9411909[/snapback] Eneste som forskjeller de forskjellige kortene er fabrikk overklokk og klistemerke og evt. pakken du får med kortet Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Det jeg har hørt, men også hørt om feil på POV kortet. Og at flere har hatt feil på det. Endret 2. september 2007 av KOTOR FAN Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Prøv ATI Tool, RivaTuner og div. andre GPU klokke programmer, før du sier det er noe feil. Jeg kan heller ikke klokke mitt kort i nTune... Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Mulig det med filmene har noe med kodekene, men da er det rart at de bare funker når kortet ikke er varmt. http://itavisen.no/forum/post/694322/#1 I en av de siste postene har en samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå