SRD Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hei. Jeg sitter på en Macbook nå, og hver gang jeg trykker på et program/tast eller annet begynner en stemme å lese opp internettadresser, programnavn osv... Hvordan skrur jeg av dette? (Jeg vet det går an å skru av lyden på hele maskinen, men dette er uaktuelt) Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Står voice over på ? Systemvalg --> Særlige behov --> Skru av voiceover. Erlend Endret 2. september 2007 av VolcomStone Lenke til kommentar
SRD Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Tusen tusen takk for hjelpen. Du reddet dagen! Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 En ting om den Voiceover greia. Hvorfor er skriften der mye større enn resten av System Preferences? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 En ting om den Voiceover greia. Hvorfor er skriften der mye større enn resten av System Preferences? 9417065[/snapback] Fordi voice jo typisk er en greie som brukes av veldig svaksynte Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Lånte en imac av en kompis fra jan 05 til juni 05. Slo på Voice Over for morro skyld. Det er enda ikke avslått..han slo bare på mute..trengte den bare til msn alikavel..................................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå