Gå til innhold

Faen: Red Rings Of Death


Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var den levert hos de som skal fikse den:

 

Oktober 24, 2007 11:36 Frankfurt - Germany Forsendelse levert

 

Bare de ikke bruker sååå lang tid som dere sier nå så...Tar det seriøst så lang tid som dere sier? ingen tilfelelr der det har gått mye fortere? syns 2-3 uker er veldig mye jeg, og ihvertfall 2 måneder!

 

(Er jo ingen ting på den linja ovenfor der jeg skriver som funker...nå må dere gjøre noe moderatorer, kan ikke ha det sånn;p)

Endret av mX
Lenke til kommentar
Da var det slutt på moroa gett, fikk de berømte lysa i dag morges og boxen er allrede på vei til tyskland. Hatt boxen siden release

Gikk raskt det da, min tok kvelden på en lørdag, og fikk ikke til å ringe før torsdagen etter, og da kom esken jeg skulle legge den i onsdagen, og den ble sendt inn fredagen uken som var...var vel min skyld at det ikke gikkk fortere, skulle på rype jakt :thumbup:

Satser på at de er raske på det service verkstedet nå så, håper jeg får den tilbake neste uke :)

Endret av mX
Lenke til kommentar

Da har min box vært på ferie en uke, men grunnet denne forferdelige spillhøsten måtte jeg gå til innkjøp av ny box på mandag.

Kunne jo ikke bare sitte på ræva og vente når Skate, Halo 3 og Orange box bare lå der og venta på å bli spilt.

+ HDMI ut kan jo være greit å ha..

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Ringte til xbox support nå og han sa at det tok 3-4 dager å fikse/bytte boxen på det service verkestedet. Han sa jeg skulle regne med å få den på døra neste uke, håper han snakker sant :)

 

 

Når sente du den inn?

Sendte den inn fredagen forige uke, og den kom til tyskland onsdagen denne uka, og ja...jeg er optimist. Håper virkelig han snakker sant :)

Lenke til kommentar

Hehe, ringte først jeg og så sendte jeg en mail etterpå for å sammenligne svar: for å si det slik:

Det var ikke noe fornuftig jeg fikk ut av han som svarte på mailen, det stod at reparasjonsprosessen tok 25 dager, er vel fra du ringer support til du får konsollen tilbake det da eller? For å si det slik; det lønner seg å ringe...fikk et mye klarere svar da enn når jeg sendte mail :)

(Skrev på engelsk jeg da, men fikk svar i norsk/svenskl :p )

Lenke til kommentar
Nå har jeg kjørt på håndkler siden August. Funker fett.

 

Hva går det ut på? :p

 

Men, hvor mange her er det som har fått RROD, med flashet Xbox360, sendt den til Tyskland på rep. og fått den tilbake uten RROD? Altså, er det sjangs å få den reparert gratis selv om man har firmware moddet den, eller får man den bare i retur og må betale frakta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...