Gå til innhold

Faen: Red Rings Of Death


Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har min Xbox blitt hentet av en hyggelig DHL mann. Jeg fikk han til å ta med seg Xboxen samtidig som han kom med esken. Så får vi se hvor lang tid det tar før jeg får den igjen da. Femten arbeidsdager sa han support mannen jeg snakket med...vet ikke om det var bare for rep'en eller inkl. frakt fram og tilbake da men.

Lenke til kommentar

Har jo allerede gått en ulke hos meg da fra jeg ringte support, ringte DHL tidlig i dag men da måtte hun dama ha et nummer eller noe slikt og jeg var da selvfølgelig ikke hjemme for å finne ut hva det var(stod vist på de klistermerka...). Men når jeg ringte når jeg kom hjem så snakkket jeg med en annen dame og hun spurte ikke etter noe slikt nummer, og seff var det da for seint for at de kunne hente den i dag, skulle vist komme i morra...bare den ikke blir i tyskland noe lenger enn en uke nå så...

 

Edit: leif, sitter i mørket å skriver... :whistle:

Endret av mX
Lenke til kommentar

Fikk endelig sendt min avgårde igår, etter å ha venta på DHL en uke. Hvis ikke xboxen blir fikset rimelig kjapt i Tyskland blir det nok kjøpt inn en ny en. Typisk at den netter ned nå det står på som mest i spillverden.

Uåpnet Halo 3 og SKATE ligger hjemme URØRT! :cry:

Er nesten bare så jeg må bite det i meg å handle inn ny.

Lenke til kommentar
Ja da er min og på tur til tyskland :) Bare de setter ræva i gir der borte nå så!

 

Btw,

Fikk dere som har sendt den inn noe ark fra han/hun som henta boxn? fikk ikke en dritt jeg...

Og jeg har selvfølgelig glemt Ref. nr mitt til DHL...noen som vet hvor jeg kan få det?

 

 

Har du referanse nummeret til kundeservice da? ring der og få DHL tracking

Lenke til kommentar
Vedder 500 kr på at INGEN her på forumet har fått navn og adresse korrekt skrevet når 360 skal registreres

 

Ikke så lett å finne noen i systemet da

 

Spes. folk med æøå i navnet... det er bare å glemme å stave rett

 

Oi. Den kan jeg vedde imot på. Snakket tross alt med en jente som bor 4 hus unna meg når jeg ringte kundeservice.

Tipper hun klarte å skrive navnet korrekt.

Lenke til kommentar

Jippi! da er min på vei til service verkstedet^__^

 

Oktober 24, 2007 07:02 Frankfurt - Germany Overført via Frankfurt - Germany

Oktober 24, 2007 08:02 Frankfurt - Germany Ankommet DHL

Oktober 24, 2007 10:37 Frankfurt - Germany Med kurer

 

Har et spm. også: Noen som vet hvor lang tid de bruker på verkstedet? og hvordan jeg skal klare å spore den hjemover?

 

(Helt off...får ikke til å bruke quote, stor skrift eller smilyes..ingen ting funker på den linjen over der jeg skriver...Noen som vet hva som er galt?)

Lenke til kommentar
Vedder 500 kr på at INGEN her på forumet har fått navn og adresse korrekt skrevet når 360 skal registreres

 

Ikke så lett å finne noen i systemet da

 

Spes. folk med æøå i navnet... det er bare å glemme å stave rett

 

Oi. Den kan jeg vedde imot på. Snakket tross alt med en jente som bor 4 hus unna meg når jeg ringte kundeservice.

Tipper hun klarte å skrive navnet korrekt.

 

 

En person hos MS kundeservice som bor 4 hus unna deg?

 

Like sannsynlig som å vinne 5 millioner i lotto...men det skjer jo so så........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...