lonnj89 Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Legg boxen oppi uten HDD, kabler, spill og nettadapter viss du har det. Legg bare maskinen. Vet det, men hva med de 4 arkene jeg fikk med? ikke de som stod på kassen men de som var med inni...skal alle være med eller? skal jeg bruke begge klistermerkene? syns jeg såg en plass at det var nok med et Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Eg brukte begge klistremerkene, for og være sikker Slet med og få eska sammen igjenn her, var jo ikkje noe teip eller noe med til og sette den sammen :S Og de 4 arkene låg eg i den røde plastlommen som eg satt utpå pakken. beholdt 1 selv Endret 17. oktober 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Ok, gjør det samme jeg også da, så får jeg den ihvertfall tilbake Edit: Skal vel skrive under på der det står signature? eller? Endret 17. oktober 2007 av mX Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Litt surt att dette kan skje med mangen, håper det ikke skjer når Mass Effect, Assassins Creed og Call of duty 4 kommer da klikker jeg i vinkelen Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Siterer meg selv; skal jeg skrive navnet mitt der det står signature? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 ja er lurt og gjøre det, det gjore eg på en vertfall Eg sendte min frad sist uke. skal ringe dem og høre hvordan det går med boxen i slutten av denne uken Lenke til kommentar
heier Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Da har min Xbox blitt hentet av en hyggelig DHL mann. Jeg fikk han til å ta med seg Xboxen samtidig som han kom med esken. Så får vi se hvor lang tid det tar før jeg får den igjen da. Femten arbeidsdager sa han support mannen jeg snakket med...vet ikke om det var bare for rep'en eller inkl. frakt fram og tilbake da men. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Har jo allerede gått en ulke hos meg da fra jeg ringte support, ringte DHL tidlig i dag men da måtte hun dama ha et nummer eller noe slikt og jeg var da selvfølgelig ikke hjemme for å finne ut hva det var(stod vist på de klistermerka...). Men når jeg ringte når jeg kom hjem så snakkket jeg med en annen dame og hun spurte ikke etter noe slikt nummer, og seff var det da for seint for at de kunne hente den i dag, skulle vist komme i morra...bare den ikke blir i tyskland noe lenger enn en uke nå så... Edit: leif, sitter i mørket å skriver... Endret 18. oktober 2007 av mX Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Fikk endelig sendt min avgårde igår, etter å ha venta på DHL en uke. Hvis ikke xboxen blir fikset rimelig kjapt i Tyskland blir det nok kjøpt inn en ny en. Typisk at den netter ned nå det står på som mest i spillverden. Uåpnet Halo 3 og SKATE ligger hjemme URØRT! Er nesten bare så jeg må bite det i meg å handle inn ny. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja da er min og på tur til tyskland Bare de setter ræva i gir der borte nå så! Btw, Fikk dere som har sendt den inn noe ark fra han/hun som henta boxn? fikk ikke en dritt jeg... Og jeg har selvfølgelig glemt Ref. nr mitt til DHL...noen som vet hvor jeg kan få det? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja da er min og på tur til tyskland Bare de setter ræva i gir der borte nå så! Btw, Fikk dere som har sendt den inn noe ark fra han/hun som henta boxn? fikk ikke en dritt jeg... Og jeg har selvfølgelig glemt Ref. nr mitt til DHL...noen som vet hvor jeg kan få det? Har du referanse nummeret til kundeservice da? ring der og få DHL tracking Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 har samme problem selv. Har glemt referanse nummeret så ingen hvet kor Xboen min er... Ringte dem i går men han kunne ikkje finne meg i systemet :/ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Vedder 500 kr på at INGEN her på forumet har fått navn og adresse korrekt skrevet når 360 skal registreres Ikke så lett å finne noen i systemet da Spes. folk med æøå i navnet... det er bare å glemme å stave rett Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 HAHAH riktig De skrev Frederich tror jeg, jeg heter Frederik Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 hehe det har du rett i. vill tro navnet mitt er registrert ganske annerledes en det det er Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Vedder 500 kr på at INGEN her på forumet har fått navn og adresse korrekt skrevet når 360 skal registreres Ikke så lett å finne noen i systemet da Spes. folk med æøå i navnet... det er bare å glemme å stave rett Oi. Den kan jeg vedde imot på. Snakket tross alt med en jente som bor 4 hus unna meg når jeg ringte kundeservice. Tipper hun klarte å skrive navnet korrekt. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Jippi! da er min på vei til service verkstedet^__^ Oktober 24, 2007 07:02 Frankfurt - Germany Overført via Frankfurt - Germany Oktober 24, 2007 08:02 Frankfurt - Germany Ankommet DHL Oktober 24, 2007 10:37 Frankfurt - Germany Med kurer Har et spm. også: Noen som vet hvor lang tid de bruker på verkstedet? og hvordan jeg skal klare å spore den hjemover? (Helt off...får ikke til å bruke quote, stor skrift eller smilyes..ingen ting funker på den linjen over der jeg skriver...Noen som vet hva som er galt?) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvordan fikk du sporet pakken nedover da? Får vell ringe dem snart og høre om det er noe fremgang på min. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Fikk xbox igår etter å ha vært i service siden 11. oktober, det tar vanligvis 2-3 uker. Så det er bare å vente Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Vedder 500 kr på at INGEN her på forumet har fått navn og adresse korrekt skrevet når 360 skal registreres Ikke så lett å finne noen i systemet da Spes. folk med æøå i navnet... det er bare å glemme å stave rett Oi. Den kan jeg vedde imot på. Snakket tross alt med en jente som bor 4 hus unna meg når jeg ringte kundeservice. Tipper hun klarte å skrive navnet korrekt. En person hos MS kundeservice som bor 4 hus unna deg? Like sannsynlig som å vinne 5 millioner i lotto...men det skjer jo so så........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå