Borgen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Han har full rett til å levere den til elkjøp. Det kan dem ikke nekte ham. Men som i mitt tilfelle anbefallte elkjøp å ta det direkte med microsoft siden det ville gå raskere Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Bais... Nå har jeg fått samme problem som en kompis av meg.. Bilde fryser etter noen minutter. Det skjer BARE ved spilling. Jeg kan gjøre hva jeg vil inne på consol menyen uten at det skjer noe. Jeg ringte MS (traff faktisk en norsk fyr) Han sa at jeg skulle tømme Cach(tingen) og at det sto hvordan på nettsiden deres. Fant ikke fram til verken hvor det står hvordan, og jeg skjønte det ikke på 360en. Noen som veit åssn man gjør det? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Så det er ikke bare Tekken 5 som har vanskelige comboer. Lenke til kommentar
Pellar Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 er det noen so vet hva feilkoden 0020 betyr Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nei, nå strøk Xboxen min med, og jeg får ingen feilmelding på skjermen (den er helt svart mens det blinker røde lys). Er jeg virkelig nødt til å ringe MS og snakke med en svenske eller en engelskmann som snakker alt for fort? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Så det er ikke bare Tekken 5 som har vanskelige comboer. Vil det slette alt samme som er på disken, inkl savegames, point osv? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 er det noen so vet hva feilkoden 0020 betyrNei, men det var den jeg hadde, så skruene fra x-clamp-fix.com fikser nok problemet ditt - se innlegget mitt over. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Så det er ikke bare Tekken 5 som har vanskelige comboer. Vil det slette alt samme som er på disken, inkl savegames, point osv? Nei, bare cache-filer etter som jeg har forstått. Du mister hvertfall ikke savegames og slikt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hm. Nå fikk jeg også blinkende, røde ringer. Spilte R6: Las Vegas ca. 5 minutter før bildet frøs, reboot, spilte nye 30 min før alt frøs på nytt, reboot, 10 min før frys. Gikk over til Gears of War som funket i 2-3 min, etter det blinket alle fire lysene rødt. Så stod konsollen av i 10 minutter mens jeg snakket med kundeservice, startet opp helt fint, men frøs etter jeg prøvde Overlord-demoen i 2-3 minutter. Prima timing med Orange box. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 RROD ja, ikke fine greier det nei.. jeg, som noen vet har ikke lenger garantien på 360en i behold. skl derfor åpne den og sette inn flere vifter mot RROD.. Se min Post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=846398&hl= Så om noen av dere har planre om og bruke x-clamb Når RROD kommer på deres maskin, kan dere likegodt sette inn nye vifter med det samme, dere kan også gjøre som mannen på youtube.com(se videoen i min post) hvor man ikke trenger og åpne 360'n men kan få mye bedre gjennomlufting.. Modnet.no har vifter(som settes utenpå) Gjør som jeg skal: Forbred dere til Døden kommer, kanskje slipper du helt unne Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Gikk over til Gears of War som funket i 2-3 min, etter det blinket alle fire lysene rødt. Alle fire lysene betyr bare at en eller annen kabel ikke sitter godt nok. Prøv å sjekk strømforsøvningen og bildekabelen. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Prøv å sjekk strømforsøvningen Den kan ha forsovet seg? Sjekk alle kabler ja, kan hende det bare er noe så trivielt som det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det er i så fall helt snålt. Har spilt en hel del etter jeg fikk ny LCD-TV, spilte ferdig Bioshock i går natt, så at den plutselig skal begynne å henge seg opp 6 timer etterpå, uten at jeg har romstert bak TV-en eller kastet Xboxen rundt.. müffens. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har du lastet ned oppdateringen ti\il Bioshock? Kanskje eg har drømt, men var det ikkje ein del folk som satt igjen med låste maskiner som følger av denne oppdateringen? I tillegg til dårligere ytelse i Bioshock? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ja, lastet den ned i går kveld. Ytelsen var det ikke noe å utsette på, men så hadde jeg bare 30-45 min igjen av spillet, så jeg har kanskje sluppet unna de verste områdene. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 er det noen so vet hva feilkoden 0020 betyr www.google.com Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Fikk den dærre papp kassen fra DHL i dag og jeg lurer på hva jeg skal beholde selv og hva jeg skal henge på? Noen som vet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Legg boxen oppi uten HDD, kabler, spill og nettadapter viss du har det. Legg bare maskinen. Lenke til kommentar
Pellar Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 er det noen so vet hva feilkoden 0020 betyrNei, men det var den jeg hadde, så skruene fra x-clamp-fix.com fikser nok problemet ditt - se innlegget mitt over. har du dimensjonen på skruene og skivene of vilken type det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå