Gå til innhold

Faen: Red Rings Of Death


Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bais... Nå har jeg fått samme problem som en kompis av meg.. Bilde fryser etter noen minutter. Det skjer BARE ved spilling. Jeg kan gjøre hva jeg vil inne på consol menyen uten at det skjer noe.

 

Jeg ringte MS (traff faktisk en norsk fyr) Han sa at jeg skulle tømme Cach(tingen) og at det sto hvordan på nettsiden deres. Fant ikke fram til verken hvor det står hvordan, og jeg skjønte det ikke på 360en.

 

Noen som veit åssn man gjør det?

Lenke til kommentar

Hm. Nå fikk jeg også blinkende, røde ringer. Spilte R6: Las Vegas ca. 5 minutter før bildet frøs, reboot, spilte nye 30 min før alt frøs på nytt, reboot, 10 min før frys. Gikk over til Gears of War som funket i 2-3 min, etter det blinket alle fire lysene rødt. Så stod konsollen av i 10 minutter mens jeg snakket med kundeservice, startet opp helt fint, men frøs etter jeg prøvde Overlord-demoen i 2-3 minutter.

 

Prima timing med Orange box. :(

Lenke til kommentar

RROD ja, ikke fine greier det nei..

jeg, som noen vet har ikke lenger garantien på 360en i behold. skl derfor åpne den og sette inn flere vifter mot RROD.. :cool:

 

Se min Post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=846398&hl= :yes:

 

Så om noen av dere har planre om og bruke x-clamb Når RROD kommer på deres maskin, kan dere likegodt sette inn nye vifter med det samme, dere kan også gjøre som mannen på youtube.com(se videoen i min post) hvor man ikke trenger og åpne 360'n men kan få mye bedre gjennomlufting.. :cool:

 

Modnet.no har vifter(som settes utenpå)

 

Gjør som jeg skal: Forbred dere til Døden kommer, kanskje slipper du helt unne :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...