Gå til innhold

Faen: Red Rings Of Death


Landeplagen

Anbefalte innlegg

DA har jeg også fått de jækla røde greiene...typisk de tre som indikerer HW feil, var jo relativt ugunstig siden jeg sku sitte og kose med Halo3 i helga da...

 

Anyhow, slik som jeg forstår det, så kan man innen en viss tid, 1 år vil jeg anta, uansett produkt, gå tilbake til sin forhandler og kreve en ny vare hvis den har brutt sammen slik som dette. Eller har MS en genial løsning som tar år og dag (ca 3 uker har jeg hørt )

 

Jeg skal i alle fall gå ned og se om jeg kan få en ny. Dette er for dårlig.

 

Ole

9584699[/snapback]

 

 

Det får eg og prøve. kjøpt 31.oktober06 så er innenfor 1 års garanti.

 

Sjå om eg får ny på Lefdal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

jeg har klart og ødelegge min 360 garanti ved og egenmodifisere utseende(malt på den)

ble litt overrasket men ok, sånn er det tydeligvis hos MS..

så jeg tenker slik: om jeg får rrod på denne 360en jeg sitter på nå, modder jeg den for så og kjøpe meg en ny en, enten det er elite eller noe annet..

har nemelig lagt merke til at det er en måte og fixe en fucka 360 på

X-clamp-Fix søk det opp på youtube og se mirakelet..

dette inneholder og åpne 360en, noe som gjør at garantien forsvinner..

Lenke til kommentar
jeg har klart og ødelegge min 360 garanti ved og egenmodifisere utseende(malt på den)

ble litt overrasket men ok, sånn er det tydeligvis hos MS..

så jeg tenker slik: om jeg får rrod på denne 360en jeg sitter på nå, modder jeg den for så og kjøpe meg en ny en, enten det er elite eller noe annet..

har nemelig lagt merke til at det er en måte og fixe en fucka 360 på

X-clamp-Fix søk det opp på youtube og se mirakelet..

dette inneholder og åpne 360en, noe som gjør at garantien forsvinner..

Er denne fix'en varig?

Lenke til kommentar
har nemelig lagt merke til at det er en måte og fixe en fucka 360 på

X-clamp-Fix søk det opp på youtube og se mirakelet..

dette inneholder og åpne 360en, noe som gjør at garantien forsvinner..

Jepp, dette funker som bare det!

Min xbox døde etter å ha stått ubrukt i ca 2 uker. Prøvde håndkle-trikset og fikk liv i den igjen, men det tok bare ca en time før den døde igjen.

 

Jeg bestilte da disse skruene fra X-clamp-fix, med en stor porsjon skepsis. Tror jeg betalte totalt 70kr eller noe slikt (normalt ville det vært en litt ekstrem pris for et par skruer... :p).

 

Men jeg fjernet nå MS sitt eget kjøleribbe-feste og skrudde inn disse skruene i stedet da. For å få vekk de røde ringene tok jeg håndkle-trikset igjen (eller mer korrekt, koblet fra viftene) til den ble overopphetet.

 

Skrudde den på igjen, og VIPS! Har spilt i ca 30 timer etterpå :D

Så disse skruene var vel verdt pengene :)

Lenke til kommentar

hmm... det høres bra ut :grin:

men funker det slik at om man gjør dette uten og ha fått RROD er ma sikret mot og få det for ever lizzom?

planlegger nemlig og kjøpe meg nytt kabb, , og når jeg like så godt er inni der kan jeg likegodt Fixe dette med skruene og. om det er til nytte da..

 

er det noen som har no tips på noe annet jeg bør gjøre mense jeg like godt er inni der??

ikke sikker på om jeg vil flashe den pga ønsker og kunne spille over live..

 

Ble det kostende 70 Kr til sammen for frakt og alt??

Endret av PixlFace
Lenke til kommentar

I går kveld fikk jeg også tre røde lys! Testa å slå den på tidligere i dag og da funket den plutselig bra igjen. Sånn ca. kvart over fem kom de røde lysene igjen. Er det mulig, selvfølgelig like etter at supporttelefonen har stengt for helga. Aaahh! For noe møkk asså!

Lenke til kommentar

Har da som "kjent" en box med tre fine blinkede røde lys...

 

Ringte Xbox support torsdag, (tre ganger faktisk, hadde vist noe datatrøbbel)

Men til saken: Jeg snakket med en svenske og fikk beskjed om at boxn måtte sendes inn, deretter fikk jeg et referansenummer og fikk beskjed om at de som skal hente den kommer innom med en kasse som jeg skal legge boxen i osv. dette skulle da ta 4-5 arbeidsdager.

 

Menne fikk ikke noe beskjed om å kontakte de som skal hente den eller noe sånt, han sa bare at de kom innom med kassen for å ta med boxen. Eller var det ikke slik...han var jo svensk da, ikke så lett å forstå :p

Litt rart, vet de hvor jeg bor? når jeg er hjemme? kommer de til å ringe vist jeg ikke er hjemme? noen som vet?

 

mX

 

Btw:

 

Har elkjøp, lefdal osv. slik "retur rett" på xbox 360? tenkte jeg kanskje skulle snylte litt...

 

(Er kopiert fra "ofte stilte spørsmåls tråden", fikk ikke noe svar så jeg prøver her :) )

Lenke til kommentar
Menne fikk ikke noe beskjed om å kontakte de som skal hente den eller noe sånt, han sa bare at de kom innom med kassen for å ta med boxen. Eller var det ikke slik...han var jo svensk da, ikke så lett å forstå :p

Litt rart, vet de hvor jeg bor? når jeg er hjemme? kommer de til å ringe vist jeg ikke er hjemme? noen som vet?

 

Jeg fikk en telefon fra et lokalt budfirma som kom med esken på jobben min siden jeg var der. Skulle bare ringe når jeg hadde pakket den inn så skulle de komme å hente den igjen.

De vet vel hvor du bor hvis du har registrert Xboxen din. Jeg hadde ikke gjort det og måtte oppgi opplysninger om hvor jeg bodde når jeg registrerte den over tlf. Så de vet nok hvor du bor :p

Lenke til kommentar
Jeg fikk en telefon fra et lokalt budfirma som kom med esken på jobben min siden jeg var der. Skulle bare ringe når jeg hadde pakket den inn så skulle de komme å hente den igjen.

De vet vel hvor du bor hvis du har registrert Xboxen din. Jeg hadde ikke gjort det og måtte oppgi opplysninger om hvor jeg bodde når jeg registrerte den over tlf. Så de vet nok hvor du bor :p

 

Høres skummelt ut!

Lenke til kommentar

Prata med en kompis i helgen som var ganske så pissed fordi hans xbox har tatt kvelden. Han er en av de få som ikke bruker PC og ikke har internett. Han viste da ikke hva han skulle gjøre og hadde fått beskjed på elkjøp om å ringe MS.

 

Etter å ha ringt MS og blitt satt fram og tilbake mellom norge/sverige/danmark og finland ga han til slutt opp.

 

Etter å ha diskutert dette med han kom vi fram til følgende. Han har kjøpt boksen av elkjøp. Ergo har han en kundeavtale med elkjøp. Derfor mente han at han skal levere boksen der han har kjøpt den og få dem til å fikse den. Han har tross alt 2 års reklamasjonsrett i følge kjøpsloven.

 

Hvis bilen din ryker etter et halvt år og vannpumpa går så er det slik at du leverer den der du har kjøpt den og ikke begynner å ringe produsent av vannpumpa for å få den skifta.

 

Hva er enklest for min ikke internettkyndige kompis her nå for å få fiksa xboxen? Ikke er han så stødig i engelsk heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...