Gå til innhold

Faen: Red Rings Of Death


Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk igjen min før helgen, da jeg sendte den inn for ca 3 uker siden, pga den berømte ROD. Startet den opp tidligere i dag og nå har den brutt ned igjen :no: Er ikke ROD denne gangen, men DVD-spilleren. CD´en kommer ut igjen rett etter at den ble satt inn. Er et par ganger den har startet å loade, for så å låse seg etter en liten stund og lager stygge lyder. Noen som har hatt slike problemer før? Er vel kanskje for mye å håpe på en løsning uten og måtte sende den inn igjen..

Lenke til kommentar

Hei.. har ikke RoD denne gangen, men nettopp fått søppla hjem fra reprasjon.. også har jo halo kommet ut i dag så jeg kjøpte det selvom jeg var livredd for å putte det inn i varmovnen. Jeg kom meg hjem fikk starta spillet å sett start senen, men så frøs den! Oo

 

starta opp igjen å den frøs på xbox start bilde.. starta om igjen samme skjer.. prøvde igjen nå.. bare svart skjerm..

 

Noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar

DA har jeg også fått de jækla røde greiene...typisk de tre som indikerer HW feil, var jo relativt ugunstig siden jeg sku sitte og kose med Halo3 i helga da...

 

Anyhow, slik som jeg forstår det, så kan man innen en viss tid, 1 år vil jeg anta, uansett produkt, gå tilbake til sin forhandler og kreve en ny vare hvis den har brutt sammen slik som dette. Eller har MS en genial løsning som tar år og dag (ca 3 uker har jeg hørt )

 

Jeg skal i alle fall gå ned og se om jeg kan få en ny. Dette er for dårlig.

 

Ole

Lenke til kommentar

Kjøpte Xbox 360 Halo Edition og Halo 3 spillet i går. Kom hjem, spiste middag, koblet opp og gledet meg som en unge. BOOOOM Feilmelding på skjermen og error kode E68. Defekt HD :( Den virker uten HD men får ikke lagret noen profil eller savegames. Så da blir det tur til Elkjøp for å bytte den nå i dag etter jobb.

Endret av fractions
Lenke til kommentar

Helt utrolig hvor elendig kvalitet det er på 360. Hvordan er det mulig?? Fuglene må vite hvor mye Microsoft taper på dette.

 

Uansett: Dra støpselet ut fra veggen hver gang man er ferdig med å spille en stund. Da kjøler og roer maskinen seg helt ned, og levetiden øker vesentlig.

Lenke til kommentar
Stemmer det at man bare kan sende den inn på reperasjon hvis du får de røde ringene, så fikser de det? Hvorfor er alle så redd for disse ringene da?

9586957[/snapback]

 

Ifølge en Urban Legend, sies det at personer som får røde lys på sin 360, får besøk om natten og blir bortført.....

 

Derfor er folk redd, så pass deg.........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...