Gå til innhold

Faen: Red Rings Of Death


Landeplagen

Anbefalte innlegg

Ringte KS for en stund tilbake for å si opp mitt abonnement og det var ikke lett. Snakket med en fyr som het Ngitia Bambuso Krølltopp som snakket gebrokken engelsk etter å fått beskjed som alle andre her ingen norske å treffe.

 

Bare det å stave gamertagen min tok en evighet også skulle jeg svare på noen sikkerthetspørsmål som krølltopp ikke engang forstod helt hva betydde.

Etter 30 min i telefonen ble vi enige at abonnementet ble sagt opp.

Endret av blurayfilmer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DHL kan brenne. de skulle egentlig vært her i går, men kom ikke. så ringte jeg rundt halv 12 i dag, og han sa han var på vei. etter 3 timer kom det ingen og jeg ringte igjen og sjekka om de hadde riktig adresse, og det hadde de, og noen skulle visst komme å hente den innen klokka 5. det har fortsatt ikke kommet noen, og jeg kan ikke ringe før mandag nå fordi de er stengt. ekstremt dårlig service.

 

i tillegg påstod de at de hadde vært her to ganger og ingen hadde vært hjemme. dette er ren løgn siden jeg vet at det alltid til hver tid denne uka har vært en person hjemme :hrm:

 

 

Nå kommer de ikke å henter den før på tidligst mandag, og jeg kan ikke ringe før da heller. nå går jeg kanskje glipp av CoD4 betaen pga DHL bruker så lang tid. skal klage.

Endret av vetle89
Lenke til kommentar
Har hatt min 360 siden utslippsdagen har ALDRI hatt noen problemer med den tilnå Oo

9441726[/snapback]

Samme her, helt til tirsdag. Da ble det plutselig rødt. :hmm:

9442618[/snapback]

 

Å da døde 360'n min også.. For annen gang!! Satan!

9443284[/snapback]

 

Min også her om dagen. For andre gang :(:no: .

Lenke til kommentar
DHL kan brenne. de skulle egentlig vært her i går, men kom ikke. så ringte jeg rundt halv 12 i dag, og han sa han var på vei. etter 3 timer kom det ingen og jeg ringte igjen og sjekka om de hadde riktig adresse, og det hadde de, og noen skulle visst komme å hente den innen klokka 5. det har fortsatt ikke kommet noen, og jeg kan ikke ringe før mandag nå fordi de er stengt. ekstremt dårlig service.

 

i tillegg påstod de at de hadde vært her to ganger og ingen hadde vært hjemme. dette er ren løgn siden jeg vet at det alltid til hver tid denne uka har vært en person hjemme :hrm:

9447825[/snapback]

Det høres ikke bra ut. Her er det tomt fra klokka 7 til 14:30 hver dag, men kommer de til en bestemt tid, eller er det ikke noe sånn ordning? Burde fått klokkeslett og dato, eller ihvert fall dato... :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ringene indikerer forskjellige feil i de forskjellige sektorene.

Noen av dem kan fixes selv, f.eks. ved å ta ut kablene og sette dem inn igjen skikkelig (f.eks. skjermkabelen må presses inn til du hører et klikk), noen ganger er det bare overheating og maskinen må slås av en stund og plasseres et bedre ventilert sted.

 

Les dette:

 

Before we take a look at our Xbox 360’s journey to the repair center in Texas, first we must take note of why a system would have to be sent there in the first place. Flashing red lights on the Xbox 360’s normally green ring of light is a bad sign, no matter how you cut the cake, but all red lights don’t mean a visit down south is necessary. Some issues can be resolved from the comfort of one’s own home. The Xbox 360’s ring is divided into four separate quadrants. Each division turning red indicates a separate problem, all with a different way of resolving the issue. It should be noted that when gamers call the support line about their defective unit, the standard procedure of operation is to have gamers unplug all cables from the unit, reinsert them, and try booting the system again. The support worker will also have players remove their hard drive and reboot the system to check and see if that is the problem. In the hope of speeding the process along, it might be a wise thought to run through those procedures before calling the Xbox 360 support line.

 

As mentioned, each quadrant on the set of flashing red lights indicates a different issue. If all of the lights but the first section are flashing, this means a general hardware failure has occurred. There is little to be done other than trying to unhook and reattach your cables. This problem is a sure sign a visit to the repair center is in your console’s future. If the problem is indicated in the second quadrant of the system, it is merely overheating. As too many hours of GRAW will do that to a unit, the proposed cure here is to unplug the unit from the power supply, let it sit to cool down, and perhaps begin scouting for a better location to store your precious investment.

 

A problem indicated in the third quadrant of the Xbox 360 ring of light is diagnosed as a hardware failure. Once again, try re-inserting all of your cords and cables, but this problem should definitely be dealt with by the repair center. If all four lights are flashing on the front of your console, this is perhaps the easiest problem to fix. This is an issue with the AV cable not being properly inserted into the back of the console. The cure? Just make sure the cord “clicks” once it has been inserted into the unit. If that doesn’t work, of course call the repair center, but the four lights are the easiest of the problems to rectify.

9411993[/snapback]

Lenke til kommentar

"If the problem is indicated in the second quadrant of the system, it is merely overheating. As too many hours of GRAW will do that to a unit, the proposed cure here is to unplug the unit from the power supply, let it sit to cool down, and perhaps begin scouting for a better location to store your precious investment."

 

altså er den bare for varm. la den avkjøle seg.

Lenke til kommentar
Xboxen min er visst på vei hjem fra Tyskland nå. Har ringt omtrent hver dag for å få trackingnummeret på pakka ;-) Ikkeno nummer enda. Det har bare tatt 14 dager siden jeg leverte den inn da! Tror dere de bare har bytta den med en ny da?

9532304[/snapback]

 

Jeg fikk en ødelagt 360 hos en kar som kjøpte ny til seg selv når den tok kvelden. Jeg sendte den inn på garantien til tyskland og det tok 3 uker før DHL var på døren her med en flunka ny 360 til meg. :D

Lenke til kommentar

360en daua i formiddag :thumbdown:

 

Aldri hatt problem med den, startet den opp, sletta litt stuff for å få plass til pes2008 demoen, downloada til 9 %.

 

Bildet har fryst. starter på nytt, 3 "RED RINGS OF DEATH" :no:

 

Passe kjiipt...

 

 

Kjøpte den oktober 2006 på Lefdal, har kvitteringen.

 

1. Får eg da ny hos dei ?

 

2. Dei fixe den?

 

3. Eg/dei må sende til microsoft for gratis fix?

Endret av Kvalatad
Lenke til kommentar
360en daua i formiddag :thumbdown:

 

Aldri hatt problem med den, startet den opp, sletta litt stuff for å få plass til pes2008 demoen, downloada til 9 %.

 

Bildet har fryst. starter på nytt, 3 "RED RINGS OF DEATH" :no:

 

Passe kjiipt...

9550249[/snapback]

MEN

Hvis går på youtube og søker "Towel Trick", så skal du se at du blir sittende med PES08 demoen! :thumbup:

 

1. Ikke sikker, kan prøve. Den er jo relativt ny.

2. Microsoft vil fikse den hvis du ringer support, og sender den dit. Gratis.

3. Jepp. Men det tar tre-fire uker. :/

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...