Gå til innhold

Faen: Red Rings Of Death


Landeplagen

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått dem til å sende en mann til å komme å hente min xbox. Det viste seg at maskinen sto registrert på min mor av en eller annen grunn, og ikke han som jeg kjøpte den av. :p

Traff på en øst-europeere siden jeg ringte sent på dagen.

 

Han sa at det kom en mann innen 5 virkedager, og jeg skal få den tilbake innen 20 virkedager etter han har vært her. Det kan bli på dagen når Halo 3 kommer eller noen dager etter. :nei:

 

Men hva om ingen er hjemme her når han kommer? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen er heldige, andre ikke

9441913[/snapback]

men det burde egentlig ikke være saken. det viser jo litt av kvaliteten når man må være heldig for at den skal funke. min blir trolig hentet av DHL i morgen, men selv om jeg får en ny kommer jeg garantert til å sitte med hjertet i halsen hver gang jeg slår på i håp om at 360'n funker, og sånn burde det egentlig ikke være :shrug:

Lenke til kommentar
Noen er heldige, andre ikke

9441913[/snapback]

men det burde egentlig ikke være saken. det viser jo litt av kvaliteten når man må være heldig for at den skal funke. min blir trolig hentet av DHL i morgen, men selv om jeg får en ny kommer jeg garantert til å sitte med hjertet i halsen hver gang jeg slår på i håp om at 360'n funker, og sånn burde det egentlig ikke være :shrug:

9442016[/snapback]

Ganske enig med deg, tror ms har miste en god del potensielle kunder + kunder som ikke gidder mer av rod styret

Lenke til kommentar

ringte nå fordi det har gått en dag over fristen til DHL om å hente 360'n, og fikk faktisk tracking-nummer og tlf nr til DHL :) ringte DHL og de sa at de hadde prøvd å levere den 2 ganger men jeg hadde ikke vært hjemme. synes de burde ringe før de kommer... men han er visstnok på vei nå, så får endelig levert xboxen, og håper at jeg får en ny før Skate kommer :)

 

(btw, snakka med en russer, igjen. 4 gangen jeg ringer "norsk support" og det kommer en utlending.)

Endret av vetle89
Lenke til kommentar

Prøvd 20 ganger nå de siste 2 timene, ikke èn eneste skandinavisk fyr tar telefonen. Får alltid bedskjed om at alle de norske er opptatt og at jeg kan få hjelp på enten tysk, russisk eller engelsk. Er det bare èn nordmann der eller? Kan jo ta det hele på engelsk, men synes det er rart at jeg ikke har møtt en på 2 timer...

 

"Kakk for at do lingte Xbox kundedørvis" :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...