jekk007 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 De folka tar jo ikke tlf, det er bare opptatt... Så jeg sendte en melding til de via telf... Vet noen om når jeg får svar? Lenke til kommentar
jekk007 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 De folka tar jo ikke tlf, det er bare opptatt... Så jeg sendte en melding til de via telf... Vet noen om når jeg får svar? Nei fikk svar:P Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hei Jeg har en lat kompis som kjøpte ny X360 istedenfor å sende inn sin gamle. Jeg har lenge sagt han bare kan sende inn maskina, selvom han ikke har kvittering. Vel, jeg tok med maskina hans til meg for å gjøre det selv (han bor ikke fast på et sted, så er stress med henting o.l) Registrerte maskina på Xbox.com og jeg har ikke garanti på RRoD lenger (MRF Date: 28.10.2005) Er det helt umulig å få dette tilbake på garantien? Hva skjedde med forbrukerloven på 5 år? Min Elite fungerer fortsatt finfint Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Noen som vet hvor lang tid det tar å få fikset maskinen hos ELkjøp? Leverte den inn for snart 4 uker siden. Lenke til kommentar
iharal4 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Noen som vet hvor lang tid det tar å få fikset maskinen hos ELkjøp? Leverte den inn for snart 4 uker siden. Tar vanligvis ikke mer enn 1 uke. Men den kommer nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå