Gå til innhold

Faen: Red Rings Of Death


Landeplagen

Anbefalte innlegg

Hvis ikke, så sier du at du skal ha en til som du leverer så fort du får den originale tilbake (altså at du kjøper en ny, og bruker retur-garantien på rundt 30 dager).

 

Retur garantien på 14 dager gjelder bare for brukt kjøp.

Har en venn som ville levere sin Xbox360 tilbake for å kjøpe en som han fant billigere, men så fikk han beskjed om at det går ikke. Han hadde skrevet ut forbruker loven, men hadde ikke lest den, så personen i butikken fant det frem for han, og IN YOUR FACE ble det på han :p

 

Ja har en ødelagt stående.

Skal finne kvitteringen å prøve å få meg en ny en.

 

Hvis du ikke orker stresset, så kan jeg kjøpe den ødelagte av deg for 500 kr ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble virkelig redd igår da min xbox laget en skremmendes rar lyd. Hørtes nesten ut som rennendes vann og en påhengsmotor og så begynte de kjekke lysene i fronten og spinne rundt. Så da tenkte jeg at dette er den helvetes disk spising og red rings of death på en og samme tid. Men lyset ble grønt og disken var like hel så fortsatt ingen røde lys Bare crackdown classic som er litt rar disk da xbox 360 lager lyd konstant når den disken står i.

Lenke til kommentar

Boksen min fikk de røde lysene (det øverste til høyre lyste ikke, men de andre gjorde det). Jeg leverte den inn til microsoft, venta i over to måneder før jeg fikk den tilbake, og den virka fremdels ikke. Leverte den inn igjen, venta noen uker og den virka fremdeles ikke. Det viste seg at det var strømkablenen som ikke fungerte, så de sendte en ny. Nå virker den helt fint igjen. Men hvor lenge? Det er spørsmålet. Samme f'en, jeg har Wii og oppgradert PC. :D

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Hos meg tok det 4 uker, men jeg bor avsides. Tar sikkert noe kortere tid om du bor sentralt. Se HER for å kontakte MS. Har hørt det skal gå å etterlyse service via epost også nå, men mer vet jeg ikke.

 

Redigert: husk å noter ned serienummeret til konsollen. Og vær forberedt på å stave en del. :p

 

 

Ehm... Jeg bare lurer på hvor jeg finner serienummeret?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...