Rhaegar Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det tok 3 dager før den kom tilbake til den røyk igjen her i gården. Forbanna møkk, nå blir det heller ps3. Det er jo ikke holdbart at det skal være sånn. Det tok 3-4 uker fra jeg ringte til MS før jeg fikk tilbake konsollen igjen. Det sier seg selv at det ikke blir mye glede ut av konsollen når man må drive å sende den inn til reperasjon hele tiden. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det tok 3 dager før den kom tilbake til den røyk igjen her i gården. Forbanna møkk, nå blir det heller ps3. Det er jo ikke holdbart at det skal være sånn. Det tok 3-4 uker fra jeg ringte til MS før jeg fikk tilbake konsollen igjen. Det sier seg selv at det ikke blir mye glede ut av konsollen når man må drive å sende den inn til reperasjon hele tiden. Du har vært veldig uheldig du! Grin deg til en av de nye Xbox'ene da? En slik som jeg har kanskje? XBOX360: Premium Lot: 0734 HDMI: Ja DVD-Drive: BenQ Motherboard: Falcon Skal være mindre sjangs for RROD, men ingen vet helt sikkert enda Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeeey! Da fikk jeg tilbake xboxn i dag Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Min fikk rrod for noen dager siden,men skal ikke klage da det er det første problemet jeg har hatt med den.Blir lenge å vente ca 1mnd før jeg får den tilbake,så jeg kjøpte meg en til.Ble blakk men lykkelig... Lenke til kommentar
unpredicted Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 fikk min nå også.. har ikke testa den enda.. er rar skrangle lyd inni? så dette ser jo bra ut! sist gang varte maskinen en uke før den måtte tilbake.. lurer på åssen det går nå Da jeg var innom lefdal sa dem at den nye sorte 360'n hadde problemer også Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Man skulle laget en poll i denne tråden som omhandlet hvor lenge det tok før xboxen ble returnert. Som f.eks en uke, to uker, en måned eller mer. Slik at de som skal levere inn sin ser hva de kan vente seg. Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ringte Xbox support for rundt 2 dager siden, det var en svenske som svarte og det tok maks 10 min (Hadde registrert xboxen min fra før av med addresse og greier) før vi var ferdig og han sa at boksen jeg skal legge Xbox'en i skulle bli sendt. Han sa det ville ta 4-5 dager til jeg fikk denne boksen men 2 dager etter jeg hadde ringt, kom pakken på døren rundt kvart på tolv i dag, og jeg var jo på skolen, så faren min tok xbox'en oppi denne boksen og som den gamle mannen han er, så trodde han at han måtte legge til harddisken, så han koblet den til Xboxen, pakket xboxen inn i boksen og ga den til DHL damen som var usikker om han egentlig skulle gjør dette... Så når jeg kom tilbake fra skolen og fant ut at han hadde allerede sendt Xboxen, var jeg lettet og imponert over hvor raskt det gikk, helt til jeg skjønte at faren min hadde inkludert harddisken, som han absolutt ikke skulle gjort, så noe som egentlig var ganske snilt gjort av han ble noe katastrofalt dumt, ettersom de visstnok formaterer harddisken under reperasjon, og jeg begynte å tenke på alt det jeg har spillt gå rett ut vinduet. >.< Men vi var jo så heldighvis heldige at DHL var i området av hvor vi bodde, så vi gikk ned med papirene og fikk pakken og koblet ut harddisken og pakket Xboxen inn igjen. DHL folka var veldig hjelpsomme og gjorde det raskt. Så nå er Xbox'en på vei til Tyskland, får se hvor lang tid det tar. =) Lenke til kommentar
Replicator Nor Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Hei.. Så lang tid det tar før DHL kommer.. Ringte 09.11.07. Han svensken sa at DHL skulle komme innen 3 dager. Men de kommer jo ikke.. Endret 16. november 2007 av Crusher no Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hei.. Så lang tid det tar før DHL kommer.. Ringte 09.11.07. Han svensken sa at DHL skulle komme innen 3 dager. Men de kommer jo ikke.. Ring dem på ny Lenke til kommentar
Steingalen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Her er en film om hvordan man får det vekk http://one.revver.com/watch/352402/red-rings-of-doom/ http://one.revver.com/watch/355526/ Endret 16. november 2007 av Steingalen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Funker midlertidig mens du venter på DHL. Men anbefales ikke hvis du skal fikse den selv og ikke har garanti. Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hmm.. Når jeg fikk RRoD så var den egentlig ikke rød eller rød i bakgrunnen eller noe som jeg ser på flere bilder of filmer. Min var tre grønne, blinkende segmenter, selvom jeg bare hadde en kontroll kobla i. Så hang den seg opp ufattelig mange ganger.. Noen som vet hvorfor det var tre grønne, blinkende segmenter isteder røde? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Dette er RROD på Falcon. I natt så hadde jeg en forferdelig drøm! Jeg drømte at når jeg skrudde på Xboxen min, så fikk jeg se de hjerteknusende RROD Men, jeg våknet opp rett etterpå, og innså at alt bare var en drøm Her er en film om hvordan man får det vekk http://one.revver.com/watch/352402/red-rings-of-doom/ http://one.revver.com/watch/355526/ Funny Virket ikke som han hadde pugget helt hvordan han skulle gjøre det Er det ikke 20 minutter på med 2 håndkler surret rundt HELE boxen, og 15 minutter av uten håndkler? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Da var min sent! Fyren fra DHL pakka den inn selv og tok den med mens jeg var på jobb (mamma var hjemme), MEN han greide å ta med seg harddisken =( Oh well.. gode nyheten er at jeg fikk låne en flunka ny 360 av elkjøp mens min er på rep! Go me! Fyren på support sa det ville ta 5 dager før boksen kom og det tok akkurat 5 dager. Fyren fra DHL ringte meg tilogmed og sa at han ville være litt sen (en time ca), skikkelig service sier nå jeg da Endret 16. november 2007 av Saykin Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Uff. Tidenes spillslipp er godt i gang og jeg har ikke Xboxen i hus engang. Den bør komme neste uke, ellers blir jeg deprimert.. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Uff. Tidenes spillslipp er godt i gang og jeg har ikke Xboxen i hus engang. Den bør komme neste uke, ellers blir jeg deprimert.. Assassins Creed? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Nja. Halo 3, Call of Duty4 og Mass Effect prioriteres. Jeg savner å slappe av i sofaen med Fifa må jeg si. Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Dette er RROD på Falcon. Du sikta vel ikke til meg med den? I så fall, så er det ikke sånn jeg har. Har ikke falcon en gang.. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Du sikta vel ikke til meg med den? I så fall, så er det ikke sånn jeg har.Har ikke falcon en gang.. Nei, det gjorde jeg ikke. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Dette er RROD på Falcon. Hehe, ser ut som den vifter med et rødt flagg. Min funker enda forresten. Har kjørt hardt på med håndkler siden August (da jeg startet tråden ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå