Gå til innhold

Faen: Red Rings Of Death


Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg kjørt på håndkler siden August. Funker fett.

 

Hva går det ut på? :p

 

Men, hvor mange her er det som har fått RROD, med flashet Xbox360, sendt den til Tyskland på rep. og fått den tilbake uten RROD? Altså, er det sjangs å få den reparert gratis selv om man har firmware moddet den, eller får man den bare i retur og må betale frakta?

Lenke til kommentar

men: om ma har moddet den, la oss si f.eks flashet eller skiftet vifte/dvd-drev og man får rrod. det er fortsatt en måte og fikse problemet på!

X-Clamb-Trix, man åpner den og bytter ut en "x-clamb" med noen skruer også funker den igjen..

http://x-clamp-fix.com/

dette er fremtiden, ingen flere laaange ventetider..

jeg skl gjøre dette når min ryker. har inge garanti uansett da så...:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
men: om ma har moddet den, la oss si f.eks flashet eller skiftet vifte/dvd-drev og man får rrod. det er fortsatt en måte og fikse problemet på!

X-Clamb-Trix, man åpner den og bytter ut en "x-clamb" med noen skruer også funker den igjen..

http://x-clamp-fix.com/

dette er fremtiden, ingen flere laaange ventetider..

jeg skl gjøre dette når min ryker. har inge garanti uansett da så...:p

Jepp. :thumbup: Fikset en kamerat sin på den måten for ikke lenge siden.

 

 

Jeg mishandlet min moddete 360 ekstremt da den fikk røde lys, prøvde alle triks xx ganger, men tenkte til slutt FUCK IT, jeg sender den til rep, 2 uker senere hadde jeg en ny

Da er vel du en av de heldige. ^^

 

Var dette lenge siden forresten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
rundt Feb 2007, det var en 2. des 2005 kjøpt maskin, meget mulig at MS ikke gadd se på den engang

Okei.

 

Ja, de glemte vel det eller noe sånt. Har hørt om noen som har fått den fikset ja, men de fleste får vel den tilbake og regning for frakten i posten. :hmm:

Lenke til kommentar
Hvor ofte har du kjørt håndkler a? (altså 1 gang hver dag, 1 gang i uka osv) :p

Tja, den funker i cirka 4-5-6 dager hver gang, så det har blitt en del ganger. Noen ganger må jeg gjøre det to ganger for å få den til å funke.

 

Nå har jeg kjørt på håndkler siden August. Funker fett.

 

Blir ikke Xboxen ødelagt av det? Har hørt rykter om det i alle fall ...

Den er jo forsåvidt ødelagt fra før, så. :p Og jeg har jo fremdeles garanti på den.

Lenke til kommentar

Da var også min maskin kaputt. Ingen ringer dog, den bare låser seg etter et minutt elns. Det ironiske var at jeg ikke klarte det selv, men en annen bruker her på forumet stod bak misgjerningen :p . Men men, får jo ny og sikkert bedre. Dette var versjon 2 av boksen, uten den ekstra kjøleren :)

 

Er det forresten kommet noen brukendes metode for å gjenkjende Eliter med 65nm? Lurer på å kjøpe meg en :)

Endret av Ravn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...