FedoraHelper Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Skaffer meg 360 i morra men er usikker på hvilken jeg premium pakke jeg skal velge, den med HDMI-out og den uten, er det stor/bra forskjell på dem? altså ytelse osv og er HDMI-out versjonen ROD-fri? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Eineste forskjellen i mellom de er at den har HDMI og den andre ikkje Er nok ikkje sikkert å si at noen bokser der ute er fri for ROD i fremtiden, men går den i dass får du ny av MS gratis. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Får se om jeg sparer noen kroner i morra Prøver å gå for det billigste alternativet (ikke arcade/core) ettersom jeg ikke hadde planlagt en ny konsoll, men takk Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2007 Nå har jeg kjørt på håndkler siden August. Funker fett. Hva går det ut på? Men, hvor mange her er det som har fått RROD, med flashet Xbox360, sendt den til Tyskland på rep. og fått den tilbake uten RROD? Altså, er det sjangs å få den reparert gratis selv om man har firmware moddet den, eller får man den bare i retur og må betale frakta? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 håndkle trixet står over hele forumet nå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 håndkle trixet står over hele forumet nå.. Ja, dessverre. Ikke gjør det hvis den er moddet. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 håndkle trixet står over hele forumet nå.. Ja, dessverre. Ikke gjør det hvis den er moddet. Vet hva det går ut på nå. Hvorfor skal man ikke gjøre det hvis man har moddet sin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Får det ødelegger lett Xbox-en din enda mer, og da kan du ikke sende den inn. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 men: om ma har moddet den, la oss si f.eks flashet eller skiftet vifte/dvd-drev og man får rrod. det er fortsatt en måte og fikse problemet på! X-Clamb-Trix, man åpner den og bytter ut en "x-clamb" med noen skruer også funker den igjen.. http://x-clamp-fix.com/ dette er fremtiden, ingen flere laaange ventetider.. jeg skl gjøre dette når min ryker. har inge garanti uansett da så... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg mishandlet min moddete 360 ekstremt da den fikk røde lys, prøvde alle triks xx ganger, men tenkte til slutt FUCK IT, jeg sender den til rep, 2 uker senere hadde jeg en ny Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 men: om ma har moddet den, la oss si f.eks flashet eller skiftet vifte/dvd-drev og man får rrod. det er fortsatt en måte og fikse problemet på!X-Clamb-Trix, man åpner den og bytter ut en "x-clamb" med noen skruer også funker den igjen.. http://x-clamp-fix.com/ dette er fremtiden, ingen flere laaange ventetider.. jeg skl gjøre dette når min ryker. har inge garanti uansett da så... Jepp. Fikset en kamerat sin på den måten for ikke lenge siden. Jeg mishandlet min moddete 360 ekstremt da den fikk røde lys, prøvde alle triks xx ganger, men tenkte til slutt FUCK IT, jeg sender den til rep, 2 uker senere hadde jeg en ny Da er vel du en av de heldige. ^^ Var dette lenge siden forresten? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 rundt Feb 2007, det var en 2. des 2005 kjøpt maskin, meget mulig at MS ikke gadd se på den engang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 rundt Feb 2007, det var en 2. des 2005 kjøpt maskin, meget mulig at MS ikke gadd se på den engang Okei. Ja, de glemte vel det eller noe sånt. Har hørt om noen som har fått den fikset ja, men de fleste får vel den tilbake og regning for frakten i posten. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 jeg har sprey malt på min boks.kan godt henne de nekter og fixe den(selvmodding?WTF?). vurdere om jeg skl sende den til MS eller gå for å moddfixe den, når den ryker.. noen tips? hvor mye vi ca denne frakt regningen være på? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 jeg har sprey malt på min boks.kan godt henne de nekter og fixe den(selvmodding?WTF?). vurdere om jeg skl sende den til MS eller gå for å moddfixe den, når den ryker..noen tips? hvor mye vi ca denne frakt regningen være på? MS spanderer hele reisen Lenke til kommentar
heier Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvordan får jeg sporing på Xboxen? DHL kom og hentet min for ni dager siden nå. Hadde vært greit og visst hva som skjer. Må jeg ringe kundeservice og oppgi det referansenummeret jeg fikk når jeg ringte første gang? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvordan får jeg sporing på Xboxen? DHL kom og hentet min for ni dager siden nå. Hadde vært greit og visst hva som skjer. Må jeg ringe kundeservice og oppgi det referansenummeret jeg fikk når jeg ringte første gang? Ja, og hvis Xboxen din har blitt sendt fra verkstedet kan du få et sporingsnummer. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvor ofte har du kjørt håndkler a? (altså 1 gang hver dag, 1 gang i uka osv) Tja, den funker i cirka 4-5-6 dager hver gang, så det har blitt en del ganger. Noen ganger må jeg gjøre det to ganger for å få den til å funke. Nå har jeg kjørt på håndkler siden August. Funker fett. Blir ikke Xboxen ødelagt av det? Har hørt rykter om det i alle fall ... Den er jo forsåvidt ødelagt fra før, så. Og jeg har jo fremdeles garanti på den. Lenke til kommentar
Veni Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Den er jo forsåvidt ødelagt fra før, så. Og jeg har jo fremdeles garanti på den. Jeg tok ialle fall ingen sjanser med min ;O Sendte inn xbox`en med en gang den fikk ROD Endret 27. oktober 2007 av loyd-loyd Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Da var også min maskin kaputt. Ingen ringer dog, den bare låser seg etter et minutt elns. Det ironiske var at jeg ikke klarte det selv, men en annen bruker her på forumet stod bak misgjerningen . Men men, får jo ny og sikkert bedre. Dette var versjon 2 av boksen, uten den ekstra kjøleren Er det forresten kommet noen brukendes metode for å gjenkjende Eliter med 65nm? Lurer på å kjøpe meg en Endret 27. oktober 2007 av Ravn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå