ChillyWilly Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg prøver nå å skal brenne en image-fil med Alcohol 120% (ikke fullversjon). Finner imaget, velger brenn til disk, velger dvd-brennestasjon (har bare en å velge mellom..), så vil Alcohol ha en tom disk... Men i brenner-stasjonen ligger det en tom disk, og i status-feltet til Alcohol kommer det også opp at det ligger en tom disk der. Men programmen vil fortsatt at jeg skal sette inn en tom disk i stasjonen.. ingenting skjer så.. tar ut disken.. statusfeltet blir oppdatert med "ingen disk". Programmen ber meg sette i "tom disk". Setter så i igjen.. statusfeltet oppdateres til "tom disk (dvd)". Men ingenting skjer videre... Noen som vet hva som skjer? og hva som må gjøres her? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Er det ikke noe OK a trykke pa? Evnt, er det nok plass? Lenke til kommentar
ChillyWilly Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Får bare valget avbryt. "Venter på disk" står det øverst. Jeg også tenkte det var en "ok" knapp. I det minste som var grået ut, men det er det heller ikke. Image-filen er på ca 850 mb.. og skal brennes på en dvd plate (rw). Har prøvd Alcohol 120% på to forskjellinge maskiner. Samme problem på begge. Det er jo ikke fullversjonen av Alcohol, men det må da kunne gå an å brenne.. Endret 2. september 2007 av ChillyWilly Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Har hatt problemer når imagefilen er laget fra en dvd-r så kan jeg ikke bruke dvd+r plater. Kanskje dette gjelder problemet ditt også? Lenke til kommentar
ChillyWilly Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Vet ikke, da det er en image-fil lastet ned på torrent. Det var et image av installasjons dvd til win xp pro norsk. Har serial selv, men finner ikke dvdn.. Men... orker ikke balle mere med dette.. fant et image som kan åpnes i Nero istedet. *laste* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå