Colossus Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Gleder meg stygt til å spille araber/russer i MP Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Infinity Ward mener Halo 3 og Killzone 2 er sjanseløse mot Call of Duty 4. Les mer 9411794[/snapback] Tull, Cod 4 er ikke like etterlengtet som halo 3. 9412014[/snapback] Forskjell på hvor etterlengtede spill er og hvor bra de faktisk viser seg å være. Endret 2. september 2007 av wipy Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Gleder meg ekstremt til CoD4!! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Har ikke sjanser til å overgå gears mutiplayer, multiplayeren i gears er jo så sinnsykt morsom...sage i stykker folk, poppe av dem hode, skyte dem på kloss hold med hagle så det blir bare biter igjen, tagge de med granater, sprenge de med boomshot...har ikke ord! (Min mening) Men håper det kommer til å slå an, liker hva jeg har sett til nå...menne noe Halo 3 killer tror jeg det ikke blir 9412863[/snapback] Personelig synes jeg ikke gears mp var så sykt bra. Var veldig mye plaget med lag i det spillet. Synes fremdeles CoD 2 mp er den beste multiplayer spillet som er kommet til X360 Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Blir bedre enn H3, men seff ikke mer populært... Men uansett, la oss glede oss til alle 3 spilla! btw: skal teste cod4 neste uke... Endret 3. september 2007 av w0d00 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Skal si de har blitt arrogante.... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Detta ser bare ufattelig kult ut da Er et av topp 5 spill jeg gleder meg til ! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Gleder meg sykt til dette spillet kommer, skal enten ha det til xbox 360 eller PS3, men når jeg har begge så må jeg begynne å fundere om hvem jeg skal velge det til Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Gleder meg sykt til dette spillet kommer, skal enten ha det til xbox 360 eller PS3, men når jeg har begge så må jeg begynne å fundere om hvem jeg skal velge det til 9413561[/snapback] Jeg går for PS3 ihvertfall, DET er sikkert, med de nye følsomme R2 og L2 knappene, og sixaxisen (håper vi bruker den) pluss joystickene Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Håper alle 3 blir knallmorro jeg = ) Det at "halo3 er bedre enn de uansett" er jo personlige meninger.. For meg er COD4 og killzone mer fristende = ) Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når utviklerene sier at de kommer til å slå et spill pleier de å mene salgs tall, det er bare det som teller, altså hvor mye de seller. Så jeg tror ikke de klarer å slå Halo 3 i salgs tall, men i anmeldelser er det godt muligt Jeg har selv prøvd alle 3 CoD spillene og alle 2 Halo spillene pluss betaen til 3eren. Jeg synes selv at det er egentlig stor forskjell på de to FPS spillene. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 – Dette har hele tiden vært spillet vi ønsket å lage, men vi ville først få til noen skikkelige realistiske skytespill fra andre verdenskrig Yeah right... Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Fant det morsomt at han kaller CoD-spillene for realistiske... 9412037[/snapback] Sånn iforhold til lazer pewpew-spill, så kan vel CoD4 kalles realistisk. Av det jeg har sett så er utseende på alle våpen og slikt autentiske, og det er utstyr tatt fra virkeligheten. Det er nok her han mener de er "realistiske". Samme gjelder de tidligere spillene, forsåvidt. Mao. han mener at spillet er realistisk utseendemessig, og ikke gameplaymessig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg ser det ikke helt for meg, men men, blir jo fett å skyte gjennom vegger og sånt. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hater arrogante utviklere som sier at deres spill kommer til å bli det beste. En av grunnene til at jeg liker Bungie godt. De sier aldri at de mener at Halo 3 blir årets spill eller noe. De mener bare at Halo 3 er det beste spillet de selv har laget. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Fant det morsomt at han kaller CoD-spillene for realistiske... 9412037[/snapback] Sånn iforhold til lazer pewpew-spill, så kan vel CoD4 kalles realistisk. Av det jeg har sett så er utseende på alle våpen og slikt autentiske, og det er utstyr tatt fra virkeligheten. Det er nok her han mener de er "realistiske". Samme gjelder de tidligere spillene, forsåvidt. Mao. han mener at spillet er realistisk utseendemessig, og ikke gameplaymessig. 9414799[/snapback] Kanskje det er oversettelsen til Gamer.no som gjorde at det hørtes litt feil ut. Er nok mer riktig som du sier at han henviste til at spillet er autentisk med hensyn til våpen, drakter, osv. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Blir gøy å spille Call of Duty igjen. Har ikke spilt det siden to'ern (siden tre'ern aldri kom til PC). Håper dette blir noe annet enn BF2142, som var helt urealistisk og "stygt". Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Må innrømme at dette var bra arrogant, men også litt rart med tanke på at "beste" er subjektivt. Men, om de mener salgstall tror jeg de vil tape, ikke fordi det er dårligere, men ikke like hypet eller lengtet etter. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Blir gøy å spille Call of Duty igjen. Har ikke spilt det siden to'ern (siden tre'ern aldri kom til PC). Håper dette blir noe annet enn BF2142, som var helt urealistisk og "stygt". 9415133[/snapback] Hva har Battlefield 2142 å gjøre med COD4? COD4 er i nåtid, Battlefield2142 er i fremtiden? Sikker på at du ikke mener Battelfield 2? Og uansett da, så kan de ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hater arrogante utviklere som sier at deres spill kommer til å bli det beste. Ja, de er helt jævlige som virkelig tror på arbeidet deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg