Rudde Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hey, hva slaks mat burd ejeg spise for å trene opp høselen min og synet mitt?? x] Takk for svar x] Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg skal ikke si så mye, men du burde spise noe for stavingen din ... Ellers er det bare å øve praktisk. Kansje litt C-vitaminer for synet ^^ Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 bokstavkjeks er absolutt å anbefale Lenke til kommentar
ecko Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) litt OT, men jeg hørte at når man ronker så bruker man ørene mest, i frykt for å bli tatt. dette leste jeg her på forumet. Endret 2. september 2007 av ecko Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 JADA!! Jeg har hørt det før og hører det igjen, dere mobber tastaturskrivingen min Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 litt OT, men jeg hørte at når man ronker så bruker man ørene mest, i frykt for å bli tatt. dette leste jeg her på forumet. 9411761[/snapback] Haha :!: Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Gullerøtter ? Har du noen gang sett en kanin med briller ? Siden de spiser så mye gullerøtter. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Skjerp dere ser litt sergjøst på dette... Lenke til kommentar
ecko Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Gullerøtter ? Har du noen gang sett en kanin med briller ? Siden de spiser så mye gullerøtter. 9412850[/snapback] hvorfor sier folk det? spis høy eller annen hestemat, har du noen gang sett en hest med lite utstyr? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Haha den var jævelig god!! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det var et kortlivet seriøsitetskrav ... Nei, det er ingenting du kan spise som vil gi deg bedre syn og hørsel enn det genene dine uansett vil gi deg bare du har et brukbart kosthold. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Laseroperasjon og høreapparat gjør susen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Pappa har hatt laser operasjon, nei knake ha høreaperat. jeg spør om dette fordi jeg må ha disse sansene til top forn når du skal bli pilot. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Tror nok ikke det er så lett som å skifte kosthold, du må nok i det minst gjøre noen øvelser. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du er født i 93 ( eller regner med at det pga nicket). Kansje det er litt tidlig å begrense jobbmulighetene så mye? Men: Spis gullerøtter og C-vitaminer^^ Nei, hold deg langt unna høye lyder ( altså høyt volum og høye toner) og ikke se på sola/laserpenner og alt annet som du tror kan skade deg. Med mindre du er født med en skade så tror jeg nok det går bra. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Tankt på dette i 9 år nå x] Bly jagefly er jo min store guttedrøm! Jeg vil i militæret ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå