skylinepower Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 har funnet ut at 4Gb på system diksen min er ALT for lite, har slettet mye jeg ikke trenger og har nå ca: 750Mb fri plass. Snakket med en venn og han sa at jeg kunne bruke partition magic 8 for og flytte over et par gb til system /C disken. Stemmer dette? noen andre? Er det vanskelig? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det kan være enkelt, men det kan også gå helt galt. Legg ut et slikt bilde fra Diskbehandling, så er det lettere å gi råd. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Her ser du at jeg skulle hatt mere plass på c disken Lenke til kommentar
radivx Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det burde gå fint med Paritition Magic eller Acronis Disk Director Suite ja. Men tror begge koster penger. Det du i realiteten må gjøre er: 1. forminsk k partisjonen 2. flytt k partisjonen til slutten av disken 3. flytt j partisjonen etter 4. resize den utvidede partisjonen slik at det dukker opp plass foran c 5. resize c partisjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå