Thewiz Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Halla folkens Joda, har seg slik at alt i livet mitt fungerer for meg nå Er så utrolig digg når slikt skjer, skolen går bra, alt er bra hjemme og har avtalt et lite møte meg ei jeg kjenner Livet er herlig eller hva? :!: Nettopp kommet tilbake fra 1 mnd ban også :!: Endret 2. september 2007 av Thewiz Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Gratulerer. Lykke til videre og;-) Lenke til kommentar
værdama Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 så bra! =) hyggelig og lese slike poster:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Grats Mye begynner å gå på skinner her også Kan jeg spørre hvorfor du hadde ban? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Nettopp kommet tilbake fra 1 mnd ban også :!: 9411659[/snapback] Haha, derfor jeg ikke har sett snuta di rundt her på en stund altså. Nå har du forresten jinxet deg. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Måtte moden som banna deg brenne. Rim <3 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Hadde ban pga at jeg ble litt vel far off topic, da en mod hadde allerede sagt at spammingen måtte ta slutt. Syns det var en streng vurdering, men. Anathema: Alt fungerer enda, så it proves you wrong. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Høres helt sykt ut, jeg ville klaget til forumstyret. Går man off-topic skal man IKKE få ban over så lang tid. Det sier seg selv, jeg kan gjerne være behjelpelig med å skrive en klage hvis det er ønskelig. Det ser ut som du har en god sak. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Grunnen til den harde straffen er vel at jeg har et ganske brutalt rulleblad her på forumet. Har vært så mye som oppe i 90%, men fikk advarselsreduksjon opptil 5 ganger, så for tiden ligger jeg på 80. Så jeg har ikke så mye å gå på. Som dere ser har jeg jo vært her en stund, og jeg er ikke redd for å si min mening. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Fint du er deg selv da! og meninger har vi alle sammen, verken vi velger og si dem eller ei! Endret 10. september 2007 av værdama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå